اخبار روز سینما

سریال خواهران و برادرانم برای فصل پنجم تمدید شد

به تازگی گفته شده که سریال خواهران و برادرانم (Kardeşlerim) که یک درام عاشقانه است برای فصل پنجم تمدید و به پخش خود ادامه خواهد داد.

سریال ترکی خواهران و برادران درام، عاشقانه و مخصوص نوجوانان است که قلب تماشاگران را در ترکیه و سراسر جهان به تسخیر خود درآورد. این سریال محصول «ان‌جی مدیا» بوده و توسط «سرکان بیرینچی» کارگردانی و توسط «گل‌عابوس سمرجی» نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال خواهران و برادرانم برای فصل پنجم تمدید شد

سریال خواهران و برادران بعد از پخش فصل چهار با موفقیت‌های بسیار مواجه شد و همین موضوع، تمدید فصل پنجم این سریال را برایش به ارمغان آورد. داستان این سریال حول محور چهار خواهر و برادر به نام‌های «عمر»، «آسیه»، «کمال» و «اکین» می‌چرخد که پس از مرگ ناگهانی پدر و مادر خود، با چالش‌های متعددی برای بقا و حفظ زندگی خود روبرو می‌شوند.

سریال خواهران و برادرانم

آن‌ها که در فقر و تنگدستی زندگی می‌کنند، مجبور به اتکا به یکدیگر و قوی بودن در برابر سختی‌ها می‌شوند. در این مسیر، عشق، امید و فداکاری نقشی کلیدی در زندگی این چهار خواهر و برادر دارد. آن‌ها با وجود تمام سختی‌ها، با هم متحد می‌مانند و برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فصل پنجم سریال ترکی Kardeşlerim چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا