اخبار روز

فوری/ آیا زمان پرداخت یارانه تغییر کرده است؟


به گزارش مانیبان؛ یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده و این رقم تغییری نکرده است.

در حالی که برخی کارشناسان گمان می کنند اجرای طرح کاتالوگ الکترونیکی محصولات احتمالاً منتفی خواهد شد، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه اعلام کرد: با اطلاع رسانی های انجام شده طرح محصول بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و شاهد بودیم. اکثر مردم از این طرح استقبال می کنند. دولت در تامین منابع کالابرگ به خوبی عمل کرده است. در این مرحله از بهمن شروع ماه و تا اردیبهشت ماه علاوه بر این، منابع به طور کامل تخصیص داده شده است. وی همچنین افزود که پروژه کالابرگ در بودجه 1403 باقی خواهد ماند که در پارلمان در حال بررسی است. با توجه به کمک هایی که طرح کالابرگ به 7 دهک اول می کند، علاقه مند به ادامه این طرح هستیم.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده و این رقم تغییری نکرده است. در دو ماه گذشته علاوه بر یارانه نقدی، یارانه اختصاصی دو برابری برای خرید کالا نیز به مشمولان پرداخت شده است.

با توجه به اطلاع قبلی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص نحوه پرداخت یارانه معیشتی و تغییرات زمان پرداخت، یارانه از دهک اول تا سوم در 25 هر ماه و یارانه از چهارم ماه می باشد. به دهک 9 بر این اساس در صورتی که سرپرستان خانوار متعلق به دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا