اخبار روز

کمپین مشارکت جوانان در عملیات پلیس

به گزارش بازتاب آنلاین، سردار احمدرضا رادان در بیست و ششمین نشست نمایندگان فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، اظهار داشت: خرسندم. توفیق خوش شانس بود که در جمع تو بودم. از تمامی تلاش ها، فعالیت ها و اقدامات شایسته و ضروری که در ماموریت ها انجام می دهید صمیمانه قدردانی می کنم و شاهد و شاهد فعالیت های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم.

ایسنا در پیامی نوشت: وی در ادامه به تشریح نقش و کارکرد پلیس در سطوح مختلف امنیتی پرداخت و گفت: پلیس در سطح امنیت عمومی و یکی از ارکان امنیت داخلی مسئول است و از سوی دیگر. از طرفی برای امنیت ملی نیز موثر است. پلیس با سطوح امنیتی در مقیاس عمومی، ملی، ملی و گاه حتی فراملی سروکار دارد و یکی از ارکان اصلی امنیت است.

فرمانده انتظامی کشور در خصوص مسئولیت پذیری و کارآمدی پلیس در حوزه امنیت، بر نقش پلیس در سیاست گذاری و تصمیم گیری و برنامه ریزی تاکید کرد و گفت: مداخله صحیح و به موقع در مسائل و رویدادهای اجتماعی امری است که باید مورد توجه قرار گیرد. انجام شده.” .

رادان رسالت مسئول فرهنگی و اجتماعی فرجا را خطیر، حساس، پیچیده و متنوع توصیف کرد و گفت: ماهیت نقش و کارکرد مسئول فرهنگی و اجتماعی فرجا باید با نحوه سیاست گذاری با اثربخشی مطابقت داشته باشد. در واقع در مسائل اجتماعی بایدها و نبایدها را باید به موقع شناخت و تبیین کرد و در این جریانات و رویدادها از ابزار هنر، قلم، بیان و… هنرمندانه و هوشمندانه استفاده کرد. .

فرمانده فراجا در خصوص رویکردهای جدید در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا انجام شده است. ایجاد باشگاه دانشجویی خبرنگاران نیروی انتظامی جهت همراهی جوانان در انجام عملیات. یکی این اقدامات است. لازم است اقدامات مهیج، تشویقی و نوآورانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی ادامه یابد و از ظرفیت های اقشار مختلف جامعه برای گردهمایی آنها استفاده شود.

وی با اشاره به نقش موثر مسئول فرهنگی و اجتماعی فرجا در عملیات های متنوع و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح نور، گفت: از تک تک فعالان این حوزه تشکر می کنم و باید به تک تک عزیزان بگویم. یکی از شما.» «که هر چه اعمال شما جاری‌تر باشد، آن‌ها به‌روزتر و موضوعی‌تر هستند.» و چون فرجا باهوش‌تر است، در مأموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود. مسئول اجتماعی و فرهنگی فرجا باید همیشه در رأس ماموریت ها باشد.

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا