اخبار روز

پیروزی مقابل ذوب آهن، شروع سه فینال برای فولاد/ در فساد فوتبال به هیچکس رحم نکن!

سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره شرایط فعلی فوتبال کشور و تیمش اظهار نظر کرد.

به گزارش تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که همه عزیزان، مردم و اهالی فوتبال می دانند مسابقات بسیار حساس، مهم و هیجان انگیزتر است. این یعنی بازی ما خیلی مهم است. همه بچه‌ها این را می‌دانند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید سه امتیاز بازی برای ما داشته باشیم. ما بهترین هایمان را می دهیم. تلاش ما چند برابر خواهد شد و تمرکز بسیار بالایی خواهیم داشت.

وی افزود: فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم. به هر حال ذوب آهن مورد احترام و دوست داشتن ماست اما محکوم به برد هستیم. سه بازی آخر لیگ سه بازی است که آنها را فینال می دانیم و همه چیز را می دهیم تا بتوانیم بازی فردا را ببریم و شروعی برای دو بازی آینده ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان پس از شایعاتی که در مورد اختلاف این دو سرمربی به گوش می رسد، گفت: بازی تیمش مقابل شاگردان محمد ربیعی چگونه خواهد بود: ما همیشه در مقابل هم قرار می گیریم مکان ها و یکدیگر را در همان مکان ها ببینید. مهم نیست کی و چگونه. تیم ذوب آهن و کادر فنی اش به ما احترام می گذارند. به هر حال آنها دوستان ما هستند و ما به آنها اعتقاد داریم. بحثی در کار نبوده و نخواهد بود.

وی ادامه داد: مطمئنم هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه ای را به نمایش خواهند گذاشت. امیدوارم بازی خوبی باشد اما به نفع ما باشد. کل تیم و کادر فنی آن نسبت به ما محترمانه و دوست داشتنی هستند. من چیزی بین ما نمی خواهم.

ویسی در خصوص تاثیر افشای پرونده فساد فوتبال بر لیگ برتر و اینکه آیا چنین مواردی را در فوتبال خوزستان دیده است، تصریح کرد: این موضوع را بارها و حتی در شبکه های خبری او در سراسر دنیا مطرح کرده ام، آبی چه مشکلی دارد. به هر حال در لانه است. بحثی که در سوال قبلی همکارتان مطرح شد این بود که گفتم ما در بحث فوتبال دخالت نکنیم و به کسی رحم نکنیم. این که ببینند برادر شوهرم، دوستم و بستگانم کیستند و کجا هستند و بعد چیزی را بفهمند که نجاست و فساد در آن است، اما بعد مرا ببخش. این ظلم به مردم است. من می گویم آنها باید موارد فساد را رصد کنند و افشا کنند و به کسی رحم نکنند. این حرف من بود و هنوز هم همین است.

وی افزود: حتی اگر در نتایج آینده فولاد، یعنی در سه بازی باقیمانده، چیز مشکوکی دیدید، بیایید و وارد شوید. اگر عبدالله ویسی سرمربی و تیم من بود، او را مادام العمر از فوتبال محروم کنید. گفته ام و باز هم می گویم. نباید روی کسی تاثیر بگذارد

سرمربی تیم فولاد در پاسخ به این صحبت های خبرنگاری گفت: دقیقاً همین طور است و در حال حاضر هم کارها پیدا شده است. اگر آنها می خواهند در کاری دخالت کنند، شاید به مکان های خاصی بروند. من می گویم وارد شوید و فساد را از بین ببرید، اگرچه فساد در سراسر جهان به طور کامل ریشه کن نمی شود، اما چند نفر را حذف می کند. نه اینکه من یک آشنا داشته باشم، اجازه بدهند بروم یا مثلاً 6 ماه محروم شوند، بعد تعلیق و در نهایت حذف شوند. یعنی تقلب! یعنی تحریف چیزی در جایی که معلوم نیست زیر آن چیست.

ویسی در خصوص عدم امکان ورود تماشاگران زن به ورزشگاه شهدای خوزستان گفت: این گفتگو را از بین مربیان خوزستانی ام شروع کردم و خبری هم نخواهد بود. ما میزبان دو بازی دیگر خواهیم بود و این مشکل برطرف می شود، اما همچنان باید به فکر آینده باشیم.

وی خطاب به هواداران باشگاه فوتبال خوزستان گفت: ما به حضور صددرصدی هواداران خود نیازمندیم. امیدوارم با حمایت هواداران مان یک بازی خوب و زیبا با 3 امتیاز داشته باشیم و هر چقدر هم که تا الان شرمنده شان کرده ایم، فردا شاد به خانه شان بفرستیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: در همه جای دنیا سه روز یک بار بازی می کنند و در سه یا چهار جام شرکت می کنند، اما وقتی یکی از بازیکنان ما غایب است، هزار عذرخواهی می کنیم. بار برای آن بازی هر چهار روز یک بار. پس بازی کن بازیکنان ما آنقدر حرفه ای هستند که می توانند 4 روز بازی کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا