عمومی

کمتر از 11 ثانیه وقت دارید تا با یافتن جواب میزان هوش خود را بسنجید

آزمون ایرادات تصویر دفتر: در این پازل تصویری 3 اشتباه در تصویر وجود دارد که باید در کمتر از 11 ثانیه آنها را شناسایی کنید. می گویند فقط افراد باهوش و چشم عقابی می توانند این چالش را حل کنند. شما چطور؟

داشتن هوش بالا فقط پرسیدن سریع سوالات ریاضی نیست. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت قدرت مغز خود هستید، حل پازل های تصویری را پیشنهاد می کنیم. تست های آی کیو و پازل ها به طور فیزیکی مغز را تغییر می دهند. یعنی با حل این نوع بازی های ذهنی می توانید مغز متمرکز و باهوش تری داشته باشید.

پازل هایی مانند آزمون خطای تصویر آفیس، تفکر انتقادی شما را با به چالش کشیدن خواننده برای حل یک مشکل، آزمایش می کند. انجام منظم این بازی ها به تقویت مهارت های حل مسئله کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز فراهم می کند.

تست خطای تصویر دفتر

تصویر بخشی از یک دفتر کار را نشان می دهد که در آن زن و مردی پشت کامپیوتر کار می کنند. مردی در کنار شخصی که روی کامپیوتر کار می کند ایستاده است. با این حال، 3 خطا در تصویر وجود دارد. آیا می توانید تمام خطاها را در کمتر از 11 ثانیه تشخیص دهید؟

تست هوش: اشتباهات این عکس را در کمتر از ۱۱ ثانیه بیابید!

قبل از پاسخ دادن به سوال باید تصویر را با دقت بررسی کنید. زیرا یافتن یک پاسخ ساده دشوار است. اما نگران نباشید، پاسخ آزمون اشتباهات عکس دفتر در پایین صفحه است.

پاسخ

در این پازل تصویری باید سه خطا در تصویر را تشخیص می دادید. اکنون زمان آشکار کردن پاسخ است.

تست هوش: اشتباهات این عکس را در کمتر از ۱۱ ثانیه بیابید!

پاسخ اثبات خطا در عکس های دفتر:

  1. مردی که با کامپیوتر کار می کند پای اردک دارد.
  2. مرد ایستاده لباس هایش را از داخل می پوشد.
  3. زن با موشی کار می کند که به جایی وصل نیست.

حل معماها و  بازی های فکری تصویری روزانه مهارت های بصری و ذهنی شما را بهبود می بخشد. این تست های 2 دقیقه ای توانایی های شناختی، حافظه، منطق و بینایی شما را تقویت می کند. به علاوه، آنها همچنین راهی عالی برای سرگرمی و کاهش استرس هستند. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست هوش واقعی یک راه خوب برای اطلاع از سطح IQ شما است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا