اخبار فناوری و تکنولوژیعمومی

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

ال جی، یکی از برند های شناخته شده جهانی به حساب می آید که با گذشت زمان، از فناوری های به روز شده ای در محصولات خود استفاده کرده است. ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo یکی از جدید ترین فناوری های استفاده شده در لباسشویی های ال جی به حساب می آید که به تازگی از آن رونمایی کرده است.

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

این فناوری از تنظیمات هوشمند برخوردار شده است و پشتیبانی آن به واسطه هوش مصنوعی صورت می گیرد. حال برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تکنولوژی Mega Capacity Smart Watch Combo در لباسشویی های ال جی و هم چنین آشنایی با نحوه عملکرد و کارایی آن، تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، به شرح و بررسی آن پرداخته اند. با ما همراه باشید.

عملکرد فناوری Mega Capacity Smart Watch Combo در لباسشویی ال جی

ال جی به تازگی از ماشین لباسشویی و خشک کت هوشمند با نام ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo رو نمایی کرده است. این لباسشویی به موتور Direct Drive مجهز شده است و فناوری پمپ حرارتی اینورتر را برای آن تعبیه کرده اند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت ال جی، این مدل ماشین لباسشویی در نوع خود، از بیش ترین ظرفیت برخوردار شده است و به منظور شستن و خشک کردن لباس ها، دارای یک چرخه دو ساعته است.

فناوری inverter به کار گرفته شده در ساختار این ماشین لباسشویی موجب شده است تا دستگاه با مصرف انرژی پایین، به آرامی کار کند.

ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo، علاوه بر این از صفحه نمایش ال سی دی و همین طور بیش از 20 برنامه شست و شو متفاوت بهره مند شده است. فناوری Smart ThinQ به کار گرفته شده در ساختار این لباسشویی موجب شده است تا امکان کنترل آن از راه دور و به واسطه اپلیکیشن و دستورات صوتی گوگل اسیستنت یا آمازون الکسا فراهم شود.

با کمک فناوری های استفاده شده در ساختار این لباسشویی ال جی، می توان ایرادات و خرابی های احتمالی دستگاه را نیز تشخیص داد و فرآیند شست و شو لباس ها را تحت نظر داشت.

هوش مصنوعی ماشین لباسشویی ال جی با Mega Capacity Smart Watch Combo، می تواند جنس پارچه، مقدار لباس های داخل دیگ و همین طور میزان کثیفی لباس ها را تشخیص دهد. از این رو به صورت هوشمند، برنامه ای مناسب را در جهت شست و شو انتخاب می کند.

قابلیت های فناوری Mega Capacity Smart Watch Combo لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo می تواند پارچه های ضخیم و سنگین هم چون یک لحاف بسیار بزرگ را شستشو دهد.

استفاده از پمپ حرارتی اینورتر علاوه بر این که باعث می شود مصرف انرژی تا حد چشم گیری کاهش پیدا کند، موجب شده است تا این ماشین لباسشویی عملکرد بی صدا تری از خود داشته باشد. البته صفحه ال سی دی تعبیه شده برای این لباسشویی امکان کنترل لباسشویی و خشک کن را فراهم نموده است.

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

ویژگی های لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

ماشین لباسشویی ال جی خشک کن هوشمند Mega Capacity Smart Watch Combo، از موتور Direct Drive بهره مند شده است که شرکت ال جی آن را همراه با 10 سال گارانتی به خریداران و کاربران ارائه می دهد.

وجود برچسب اقتصادی پریمیوم نیز نشان می دهد که شرکت ال جی بالا ترین دسته از مصرف کنندگان را به عنوان مشتریان خود، بازار هدف قرار داده است. در حال حاضر چندان مشخص نشده است که این دستگاه در چه زمانی به سایر بازار های جهانی راه پیدا کرده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ویژگی های لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo یک لباسشویی هوشمند با ظرفیت بالا است که با استفاده از فناوری ThinQ LG به شما امکان می دهد از طریق ساعت هوشمند خود آن را کنترل کنید. این لباسشویی دارای ویژگی های متعددی است که شستشو را سهولت بخشیده است:

  • ظرفیت بالا

این لباسشویی دارای ظرفیت 27 کیلوگرم است که آن را برای خانواده های بزرگ یا کسانی که لباس های زیادی برای شستشو دارند ایده آل می کند.

  • قابلیت اتصال به Wi-Fi

این لباسشویی به Wi-Fi متصل می شود تا امکان کنترل آن طریق برنامه LG ThinQ برای کاربران فراهم شود.

  • کنترل با ساعت هوشمند

می توانید ساعت هوشمند LG خود برای شروع و توقف چرخه های شستشو، انتخاب تنظیمات و تحت نظر داشتن مراحل شستشو مورد استفاده قرار دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا چرخه شستشو را از هر کجا که هستید، حتی زمانی که در خانه نیستید، شروع، متوقف یا تنظیم کنید.

  • چرخه های شستشوی هوشمند

این لباسشویی دارای تعدادی چرخه شستشوی هوشمند است که به طور خاص برای انواع مختلف لباس طراحی شده است، مانند لباس های ظریف، لباس های ورزشی و لباس های کودک که بهتر است در زمان شستشو هر کدام، برنامه مختص به آن ها تنظیم شود.

  • تشخیص خودکار بار

این لباسشویی به طور خودکار وزن لباس هایی را که در آن قرار داده اید تشخیص می دهد و تنظیمات شستشو را به طور مناسب تنظیم می کند.

  • بخار TurboWash

از فناوری TurboWash که از بخار برای تمیزتر کردن لباس ها و از بین بردن چین و چروک استفاده می کند، می توان برای لباس های نخی یا لباس هایی که جنس چروک شونده ای دارند، استفاده نمود.

  • برنامه شستشو Allergy Care

چرخه شستشو Allergy Care برای از بین بردن آلرژن ها و گرد و غبار از لباس ها طراحی شده است.

  • قابلیت PlusWash

این ویژگی به شما امکان می دهد لباس های اضافی را به چرخه شستشو در حال انجام اضافه کنید.

  • ظرفیت بسیار زیاد و بالا

ظرفیت 27 کیلوگرمی این لباسشویی به شما امکان می دهد تا در هر بار شستشو حجم زیادی از لباس ها را به طور همزمان تمیز کنید. این ویژگی برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که به طور مرتب لباس های زیادی شستشو می دهند بسیار ایده آل است. به عنوان مثال، می توانید در یک بار شستشو تمام ملحفه ها، حوله ها و لباس های ورزشی خود را بشویید.

لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

  • کنترل هوشمند با ساعت هوشمند

علاوه بر کنترل از طریق پنل لمسی روی دستگاه، می توانید از طریق ساعت هوشمند LG خود نیز این لباسشویی را کنترل کنید

  • مصرف انرژی بهینه

این لباسشویی دارای رتبه بندی مصرف انرژی بالایی است، به این معنی که برای محیط زیست ضرری نداشته و هزینه مصرف انرژی آن نیز مقرون به صرفه است.

مزایای لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo

  • ظرفیت بالا

  • قابلیت اتصال به Wi-Fi

  • کنترل با ساعت هوشمند

  • چرخه های شستشوی هوشمند

  • تشخیص خودکار بار

  • بخار TurboWash

  • Allergy Care

  • PlusWash

بررسی خلاصه ماشین لباسشویی Mega Capacity Smart Watch Combo

در مجموع، لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo یک لباسشویی باکیفیت با طیف گسترده ای از ویژگی ها است. این لباسشویی برای خانواده های بزرگ یا کسانی که لباس های زیادی برای شستشو دارند ایده آل است.

باید در نظر داشته باشید که قیمت این لباسشویی بالا است و برای استفاده از تمام ویژگی ها به ساعت هوشمند LG نیاز دارید. هم چنین قبل از خرید، فضای موجود در خانه خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که این لباسشویی جا می شود.

با این حال، ماشین لباسشویی ال جی Mega Capacity Smart Watch Combo، هم چون دیگرلوازم برقی، ممکن است معیوب شده و عملکرد آن دچار اختلال شود. برای رفع خرابی های ایجاد شده در کارایی این دستگاه، می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران تماس بگیرید تا با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در محل، ایرادات به وجود آمده را با کمک تکنسین متخصص برطرف نمایید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا