اخبار روز سینما

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در شهر مصلی تهران افتتاح شد


به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24; ستاد ملی جمعیت نیز در اینجا قرار دارد. یکی از غرفه های نمایشگاهی خود در زمینه جمعیت در راستای اهداف خود فعالیت می کند و خدمات تخصصی ارائه می دهد.

از جمله این خدمات می توان به برگزاری نشست های ویژه در حوزه جمعیت، ایجاد میز گفتگو با حضور دبیران جوانان جمعیت نهادها و نهادهای اداری، گروه های مردمی، فعالان و گروه های سازماندهی شده در حوزه جمعیتی اشاره کرد. دومین رویداد جایزه ملی انجمن نیز برگزار شد که در آن کتاب هایی در زمینه باروری سالم و زندگی جنینی معرفی و محصولات فرهنگی حوزه انجمن معرفی شدند.

ضمناً میز اطلاع رسانی سرویس حقوقی جوانان جمعیت نیز در این غرفه راه اندازی شده است و کارشناسان حقوقی حوزه جمعیت به ارائه مشاوره در خصوص سوالات مشمولان امتیازات در این قسمت می پردازند. به مسائلی مانند خرید زمین، مسکن، فرصت های فرزندپروری، مرخصی زایمان برای کارمندان زن و … پاسخ داده می شود.

همچنین شایان ذکر است مشتریان می توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص اجرای قانون جوانان در این غرفه ثبت کنند.

علاقه مندان به بازدید از غرفه ستاد کشوری سازمان لیگ می توانند از یکم تا چهاردهم فرودین از ساعت 17 الی 12 به مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنند. بازدید از مقابل درب ورودی 59 جنوبی.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا