اخبار روز

اشتباه بزرگ به خاطر VAR داور بود. گل دلیخت به رئال مادرید به اشتباه رد شد!

گل ماتیاس دلیخت به رئال مادرید نباید رد می شد

به گزارش هوادار، بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ بار دیگر با جنجال داوری در عصر استفاده از VAR همراه شد.

لحظات پایانی بازی برگشت نیمه نهایی رئال مادرید و بایرن مونیخ بسیار پرتنش و عجیب بود. ماتیاس دلیخت زمانی که توپ را به توماس مولر پاس داد، در موقعیت مشکوک آفساید قرار داشت، اما سیمون مارسینیاک، داور باتجربه لهستانی در تصمیمی عجیب توپ را سوت زد و به کمک داور اعتماد کرد. پس از سوت پایان، ضربه ماتیاس دلیخت به دروازه بایرن مونیخ بی فایده بود.

چند سالی است که در پروتکل داوری داوران و کمک داوران تاکید شده است که اجازه سوت زدن یا علامت زدن صحنه های مشکوک آفساید را ندارند تا بازی قطع نشود و VAR بعد از توقف بازی بتواند در مورد صحنه مشکوک تصمیم گیری کند. . در چنین لحظه حساسی، سایمون مارسینیاک این پروتکل را زیر پا گذاشت و با سوت زدن، VAR را قادر به بررسی صحنه مشکوک آفساید نکرد. اگر داور سوت خود را نمی زد، شاید ضربه دلیخت به هیچ وجه شمرده نمی شد و بنابراین VAR قادر به بررسی آن پس از سوت داور نیست.

پل فرناندز، کارشناس داوری مارکا در این صحنه جنجالی درباره اشتباه مارسیناک نظر واضحی داد: گل بایرن به اشتباه مردود اعلام شد. دلیخت در آفساید بود اما در این بازی شرکت نکرد. توپ به مزراوی رسید که پشت دلیخت ایستاده بود. مارسینیاک خیلی زود سوت خود را زد و VAR نتوانست مداخله کند.

ماتیاس دلیخت پس از بازی در Mixdzone درباره این صحنه گفت: فکر می کنم همه ما قوانین را می دانیم. این شرم آور بود. کمک داور بعد از بازی از من عذرخواهی کرد که پرچمش را خیلی زود بالا بردم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا