اخبار روز سینما

شخصیت گورکم در فصل بعدی سریال شربت زغال اخته حضور خواهد داشت

کاراکتر گورکم که توسط بازیگر توانمند «اوزگه اوزجار» به تصویر کشیده می‌شود، در فصل آینده نیز به حضور خود در این سریال شربت زغال اخته ادامه خواهد داد.

این خبر مسرت‌بخش در حالی منتشر می‌شود که «اوزگه اوزجار» تا پایان فصل جاری با شربت زغال اخته قرارداد دارد. این قرارداد تمدید خواهد شد و این بازیگر دوست‌داشتنی تا فصل‌های آینده نیز در این سریال حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شخصیت گورکم در فصل بعدی سریال شربت زغال اخته حضور خواهد داشت

حضور «گورکم» در فصل آینده شربت زغال اخته بدون شک خبر خوشی برای طرفداران این سریال خواهد بود. این شخصیت با بازی «اوزگه اوزجار»، از محبوب‌ترین کاراکترهای سریال به شمار می‌رود و نقش مهمی در جذابیت و سرگرم‌کنندگی داستان ایفا می‌کند.

شخصیت گورکم در فصل بعدی سریال شربت زغال اخته حضور خواهد داشت

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان فصل آینده شربت زغال اخته منتشر نشده؛ اما با توجه به حضور «گورکم»، می‌توان انتظار داشت که شاهد ماجراهای جدید و هیجان‌انگیزی برای این شخصیت باشیم.

شربت زغال‌اخته یک مجموعه تلویزیونی با ژانر درام است که در ترکیه تولید شد. این مجموعه توسط شرکت «گلدفیلم» ساخته شده و نخستین قسمت آن در تاریخ 28 اکتبر 2022 به کارگردانی هاکان کیروواچ و نویسندگی ملیس سیولک پخش شد.

بازیگرانی مانند «باریش کیلیچ»، «اوریم آلاسیا»، «سیلا ترک‌اوغلو»، «سیبل تاشچی‌اوغلو»، «مژده اوزمان»، «دوگوکان گونگور» و «ستار تانری اویَن» در نقش‌های اصلی این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت گورکم در فصل بعدی سریال شربت زغال اخته چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا