عمومی

معرفی و مشخصات ماینر واتس ماینر Whatsminer M31S 72Th

ماینر واتس ماینر Whatsminer M31S 72Th

مشخصات ماینر واتس ماینر Whatsminer M31S 72Th

ماینر Whatsminer M31S 72Th یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال با کارایی بالا است که در بین ماینر ها محبوبیت پیدا کرده است. ماینر واتس ماینر Whatsminer M31S 72Th که توسط MicroBT، تولید کننده پیشرو چینی تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال منتشر شده است که به دلیل قابلیت ها و کارایی استثنایی این ماینر معروف است. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به این ماینر و ویژگی‌های خاص آن خواهیم انداخت.

ابتدا به مشخصات فنی ماینر Whatsminer M31S 72Th نگاهی می اندازیم. این دستگاه قابلیت استخراج انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، بیت کوین کش و لایت کوین را دارد. دارای نرخ هش 72 تراهش در ثانیه (TH/s) است که یکی از بالاترین نرخ های هش موجود در بازار امروز است. همچنین توان مصرفی آن 3312 وات است که در مقایسه با سایر ماینرهای با کارایی بالا نسبتاً پایین است.

ماینر بیت کوین واتس ماینر Whatsminer M31S 72Th از الگوریتم SHA-256 استفاده می کند که توسط بیت کوین و بیت کوین کش استفاده می شود. دارای یک کنترلر داخلی است که راه اندازی و استفاده از آن را آسان می کند. همچنین دارای یک رابط وب داخلی است که به ماینرها اجازه می دهد تا بر عملکرد ماینر نظارت کنند و تنظیمات لازم را انجام دهند. سطح صدای ماینر 75 دسی بل است که در مقایسه با سایر ماینرها نسبتاً بی صدا است.

یکی از ویژگی های برجسته ماینر Whatsminer M31S 72Th کارایی آن است. با مصرف برق 3312 وات و نرخ هش 72 TH/s، بازده انرژی حدود 48 ژول در هر تراهش (J/TH) است. این امر آن را به یکی از کارآمدترین ماینرهای موجود در بازار امروز تبدیل می کند. ماینر با استفاده از تراشه های پیشرفته 8 نانومتری ASIC که کارایی بیشتری نسبت به تراشه های 10 و 12 نانومتری استفاده شده توسط برخی دیگر از ماینرها دارد، به این کارایی دست می یابد.

یکی دیگر از عواملی که باعث محبوبیت ماینر Whatsminer M31S 72Th در بین ماینرها می شود دوام آن است. ماینر با مواد باکیفیت ساخته شده است و دارای طراحی قوی است که می تواند در برابر محیط های معدنی خشن مقاومت کند. همچنین نرخ خرابی پایینی دارد، به این معنی که ماینرها می‌توانند برای مدت‌های طولانی بدون هیچ مشکلی به آن اعتماد کنند.

از نظر قیمت، ماینر Whatsminer M31S 72Th در مقایسه با سایر ماینر ها نسبتاً مناسب است. با این حال، نرخ هش بالا و بهره وری انرژی آن را به سرمایه گذاری خوبی جهت خرید ماینر برای استخراج کنندگان جدی تبدیل می کند که به دنبال به حداکثر رساندن سود خود هستند. ماینر همچنین فروش مجدد نسبتاً آسانی دارد، که آن را برای ماینرهایی که ممکن است بخواهند تجهیزات خود را در آینده ارتقا دهند، انتخاب خوبی است.

در نتیجه، ماینر Whatsminer M31S 72Th یک دستگاه ماینینگ با کارایی بالا است که کارایی و دوام فوق العاده ای را ارائه می دهد. نرخ هش بالا، مصرف انرژی کم و تراشه های پیشرفته ASIC آن را به یکی از کارآمدترین ماینرهای موجود در بازار امروز تبدیل کرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا