اخبار خودرو

فورد موستانگ GT به نیروی پلیس ایالتی کارولینای شمالی اضافه خواهد شد

فورد موستانگ GT به نیروی پلیس ایالتی کارولینای شمالی اضافه خواهد شد

در ماه های آینده، 25 موستانگ GT V-8 مجهز به نیروهای ایالتی در سراسر ایالت کارولینای شمالی مستقر خواهند شد.

فورد گزینش متوسطی از وسایل نقلیه دارد که به طور خاص برای وظایف پلیس طراحی شده اند، اما موستانگ در میان آنها نیست. این امر گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی را از خرید 25 موستانگ برای استفاده در وظایف گشت زنی در سراسر ایالت منع نکرده است. این خودروها اکوبوست چهار سیلندر هم نیستند. نیروهای دولتی یک نسخه GT با قدرت 486 اسب بخار در ناوگان خود دارند.

حساب اینستاگرام پاترول چندین عکس را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد موستانگ 2024 با رنگ‌های نقره‌ای و مشکی رنگی پوشیده شده است، اما نمی‌دانیم که اینها GT‌های استاندارد هستند یا تریم پریمیوم، اما چرخ‌ها و بال‌های عقب نشان می‌دهند که خودروها اختیاری دارند. بسته عملکرد GT. این افزودنی 4995 دلاری شامل ترمزهای برمبو، سیستم تعلیق ارتقا یافته، دیفرانسیل تورسن، تقویت شاسی اضافی، اگزوز اصلاح شده و قلاب های یدک کش جلو است.

می توان حدس زد که گیربکس 1595 دلاری اتوماتیک نیز در این خودروها گنجانده شده است. این قیمت نهایی را به 50790 دلار می رساند (با استفاده از نسخه استاندارد GT به عنوان نقطه شروع). در یک پست اینستاگرامی، گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی می‌گوید که هزینه آن “قابل مقایسه با سایر وسایل نقلیه در حال حاضر در ناوگان آنها است.” و با قدرت خروجی 486 اسب بخار، مطمئناً توانایی تعقیب مجرمان را با سرعت بالا دارد. با توجه به اینکه دوج چارجر فعلی تولید نمی شود و نسل بعدی نسخه پلیس هنوز در دست ساخت است، به نظر می رسد این خودرو برای انجام وظایف گشت زنی با عملکرد بالا آماده می شود.

تاریخچه خدمات پلیس موستانگ به دهه 1980 برمی گردد، فورد برای مدتی نسخه 5.0 خود را با بسته خدمات ویژه (SSP) ارائه کرد که شامل مجموعه ای از قطعات ارتقا یافته مخصوصاً برای اجرای قانون بود. اگر به خط فعلی خودروهای پلیس فورد نگاه کنیم، نسخه‌های SSV برای F-150 و Expedition را می‌بینیم.

با فورد پرو در مورد امکان گزینه هایی برای حذف تجهیزات ویژه یا چیزی کمتر از بسته کامل پلیس که می تواند به شهرداری ها ارائه شود تماس گرفته شد. یکی یک سخنگوی تایید کرد که هیچ موستانگ تولید شده در کارخانه برای اجرای قانون وجود ندارد، اما خاطرنشان می کند که چندین تولیدکننده اقلام خاص موستانگ را برای استفاده گشت ارائه می دهند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا