اخبار روز

فورا / آنلاین، حساب باز کنید، وام بگیرید

هر فردی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک ملی است باید از قبل حساب قرض الحسنه افتتاح کند و ضامن رسمی داشته باشد. این وام یک وام خوب است که هیچ سودی دریافت نمی کند و فقط کارمزد به آن تعلق می گیرد. این اعتبار به افراد دارای چک نقدی یا بدهی معوق تعلق نخواهد گرفت. پس از دریافت این تسهیلات، حداکثر ظرف مدت 60 ماه اقساط قابل پرداخت می باشد.

با احتساب شرایط اعلام شده و مبلغ وام، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان است. مبلغ وام و سود آن 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان است.

افرادی که مایل به دریافت مزایای محبانی هستند نیز می توانند حساب باز کرده و به صورت آنلاین درخواست این مزایا را داشته باشند.

امکان درخواست آنلاین وام طرح ملی

برای این کار فرد باید وارد سیستم بام شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند. پس از آن نوبت به انتخاب حساب وام ملی نهال، طرح مهربانی می رسد. متقاضی بر روی گزینه ادامه مراحل و تکمیل مراحل در صورت نیاز کلیک می کند نبود مشکل به سادگی باز کردن حساب خواهد بود. پایان فرآیند به معنای افتتاح حساب و امکان درخواست وام است.

لازم به ذکر است که اگر شخصی به هر دلیلی نتواند نسبت به درخواست وام اقدام کند، امکان انتقال امتیاز به شخص دیگری وجود دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا