اخبار روز سینما

زمان پخش تکرار سریال ترکی نسل سوم از شبکه mbc persia + [دانلود]

سریال آشفته که با نام «نسل سوم» به تازگی از شبکه امبیسی پرشیا منتشر می‌شود، در ژانر سریال مدرسه‌ای است. زمان پخش تکرار سریال ترکی نسل سوم مشخص شد.

زمان پخش تکرار سریال ترکی نسل سوم

سریال نسل سوم با نام ترکی Darmaduman (آشفته) در کل متشکل از نه قسمت است. این سریال جدید با دوبله فارسی از شبکه بی سی پرشیا منتشر خواهد کرد، که با توجه به اینکه شبکه نسخه دوساعتی را پخش خواهد کرد، پخش این سریال حدود 30 قسمت خواهد شد.

بازیگرانی مثل ممیلی، آسلیهان مالبورا، مرت، هافسانور سنجاک‌توتان و آیتاچ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای خانواده‌ایست که برای تحصیل در دانشگاه به استانبول مهاجرت کرده است.

کرم و زمانی که با دنیای استانبول می‌شوند، باید با اتفاقاتی که برایشان رخ دهد می‌شوند. دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه و رقابت با خانواده‌های ثروتمند! محیطی که اصلا با آن آشنایی ندارند. این سریال در رده بهترین سریال های ترکی مدرسهای می‌توان جای داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم

زمان پخش سریال ترکی نسل سوم از شبکه ام بی سی پرشیا

بازپخش سریال نسل سوم ام بی سی

تکرار سریال نسل سوم از mbc : شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:45

تکرار سریال نسل سوم از mbc

در خلاصه جدیدترین اثر شبکه فاکس تی وی است: خانواده ثروت می‌توانند به اسکی‌شهر استانبول منتقل شوند. هارون که به خاطر اختلاف با پدرش 25 سال قبل استانبول ترک کرده بود، بعد از 25 سال زن و بچه‌هایش به خانه پدرش که در کماست می‌رود. بعد از ۲۵ سال مادرش می‌بیند و با وجود کنایه‌های تند تیز مادرش به زندگی در کنار او ادامه می‌دهد.

دوقلوهای کرم اژه که با بورسیه وارد یک دانشگاه شدند، در دانشگاهی که به طور کلی شبیه به یک محیط می‌شوند، می‌شوند با این محیط جدید جدید وفق بدهند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا