اخبار روز سینما

زمان پخش سریال ترکی نسل سوم از شبکه ام‌بی‌سی‌پرشیا + [بیوگرافی]

زمان پخش سریال نسل سوم که به تازگی از شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی منتشر می‌شود، مورد سوال طرفداران این سریال ترکی با نام Darmaduman قرار گرفت.

زمان پخش سریال نسل سوم

سریال ترکی نسل سوم mbc کی پخش میشه ؟

نام برنامه: نسل سوم (درمادومان)

زمان پخش نسل سوم از ام بی سی پرشیا : از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱

پخش از:mbc

نوع برنامه: سریال ترکی

در خلاصه جدیدترین اثر شبکه فاکس تی وی است: خانواده ثروت می‌توانند به اسکی‌شهر استانبول منتقل شوند. هارون که به خاطر اختلاف با پدرش 25 سال قبل استانبول ترک کرده بود، بعد از 25 سال زن و بچه‌هایش به خانه پدرش که در کماست می‌رود. بعد از ۲۵ سال مادرش می‌بیند و با وجود کنایه‌های تند تیز مادرش به زندگی در کنار او ادامه می‌دهد.

دانلود سریال ترکی نسل سوم از کانال تلگرامی پی ام آپلود

دوقلوهای کرم اژه که با بورسیه وارد یک دانشگاه شدند، در دانشگاهی که به طور کلی شبیه به یک محیط می‌شوند، می‌شوند با این محیط جدید جدید وفق بدهند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم

زمان پخش تکرار سریال ترکی نسل سوم

سریال ترکی نسل سوم mbc کی پخش میشه

سریال نسل سوم با نام ترکی Darmaduman (آشفته) در کل متشکل از نه قسمت است. این سریال جدید با دوبله فارسی از شبکه بی سی پرشیا منتشر خواهد کرد، که با توجه به اینکه شبکه نسخه دوساعتی را پخش خواهد کرد، پخش این سریال حدود 30 قسمت خواهد شد.

بازیگرانی مثل ممیلی، آسلیهان مالبورا، مرت، هافسانور سنجاک‌توتان و آیتاچ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای خانواده‌ایست که برای تحصیل در دانشگاه به استانبول مهاجرت کرده است.

کرم و زمانی که با دنیای استانبول می‌شوند، باید با اتفاقاتی که برایشان رخ دهد می‌شوند. دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه و رقابت با خانواده‌های ثروتمند! محیطی که اصلا با آن آشنایی ندارند. این سریال در رده بهترین سریال های ترکی مدرسهای می‌توان جای داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا