اخبار روز

تصویب تشکیل شرق استان تهران در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید تابع روندی است که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت به تصویب رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم تامین مطالبات مردم اظهار داشت: با تشکیل استان شرق و استان ورامین روندی آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کارها در شرق استان تهران پیشرفت داشته است، افزود: این ادارات روندی دارند که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شده است و باید بر اساس قانون بررسی شود. توسط دولت و مجلس

معاون وزیر کشور گفت: مطالبات و مشکلات مردم احصا شده است که باید ثبت و توسط استانداران و معاونین استانداری تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی بیان کرد: ارتباط با مردم مستلزم برنامه ریزی مستمر است و فرمانداران و بخشداران باید پیگیری مستمر جلسات با اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان، کشاورزان، عشایر و … را داشته باشند.

وی در خصوص برگزاری انتخابات نیز افزود: انتخابات در استان تهران نادر و حتی کم نظیر بود که با همکاری همه استانداران و فرمانداران انجام شد و در اجرای چهار راهبردی که ایشان ترسیم کردند، شاهد گام های ارزشمندی بودیم مقام معظم رهبری.

معاون وزیر کشور در پایان تصریح کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران می ترسیدند و پیام های رسمی داده بودند که انتخابات را به هم بزنند و لطمه بزنند، اما انتخابات در سراسر کشور و حتی ایران به خوبی برگزار شد. مرزها، و برای اولین بار بیش از 99 درصد از آرا آنلاین به صندوق انداخته شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا