اخبار روز

آیا فردا اینترنت در کشور قطع می شود؟


به گزارش مانیبان، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ یک از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور سراسری قطع نمی شود، گفت: دستگاه های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی هستند. فعالانه برای برگزاری آزمون سراسری با ایمنی و سلامت کامل تلاش می کند.

عبدالرسول پورعباس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هماهنگی های لازم با مسئولان دستگاه های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری اولین دوره آزمون سراسری 1403 به سلامت و داوطلبان انجام شده است در جلسه امن هستند. در آزمون شرکت کنید.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای انجام آزمون سراسری با ایمنی و سلامت کامل فعالانه تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه های کلاهبرداری شناسایی شده است. و مراقبت کرد. از این رو بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنان درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی متقلبانه را که قصد تقلب در کنکور را دارند، نخورند، زیرا آسیب‌ها و محرومیت‌های وارده به هیچ‌وجه قابل بخشش و جبران نیست.

وی در ادامه بیان کرد: آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی، فنون و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ششم. اردیبهشت ماه ماه، هنر و زبان های خارجی نیز در بعد از ظهر همان روز جشن گرفته می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزشی کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی پس فردا جمعه هفتم برگزار می شود. اردیبهشت ماه این ماه در 412 شهر، 624 بخش اصلی و 1993 بخش فرعی برگزار می شود.

وی پس از اینکه اینترنت در هیچ یک از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین همراه داشتن کارت شرکت در آزمون الزامی است. اصل شناسنامه یا شناسنامه اصلی همراه با عکس و ارائه آن.

پورعباس تاکید کرد: روند برگزاری آزمون صبح ها از ساعت 8:00 (هشت) و بعد از ظهر از ساعت 14:30 (2:30 بعد از ظهر) آغاز می شود و درب حوزه های امتحانی از ساعت 7:00 باز می شود. 30 بامداد و 14:00 (2 بعد از ظهر) تعطیل خواهد بود.

تعداد یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که ۶۳ درصد آنان زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون پذیرش ویژه دانشجو معلمان تعداد 666 هزار و 393 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا