اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Exorcism منتشر شد

شرکت «Vertical Entertainment»، نخستین تریلر فیلم The Exorcism منتشر کرده است. این فیلم با بازی «راسل کرو» و «رایان سیمپکینز»، روایتی ترسناکی را ارائه می‌دهد.

در تریلر The Exorcism ، «راسل کرو» به عنوان یک بازیگر با مشکلات روانی وارد می‌شود. او در حین ساخت یک فیلم ترسناک، روح و روان خود را از دست می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Exorcism منتشر شد

با توجه به لاگ لاین رسمی، تریلر فیلم جنگیر ، «راسل کرو» را در نقش «آنتونی میلر»، بازیگری روانی که در حین فیلمبرداری یک فیلم ترسناک فراطبیعی، مشکلاتی را تجربه می‌کند ظاهر می‌شود. دختر او که در کنارش زندگی نمی‌کند، از او می‌پرسد که آیا او به اعتیادهای گذشته‌اش بازمی‌گردد یا چیز بدتری در انتظار او است.

در این فیلم بازیگرانی همچون «سم ورتینگتون» (آواتار: راه آب)، «کلوئی بیلی» (در ستایش این)، «آدام گلدبرگ» (برابرکننده)، «دیوید هاید پیرس» (فریزر)، «آدریان پاسدار» (نزدیک تاریکی)، «تریسی بونر» (حباب زیبا) و «جاش وارن» (Footloose) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

«جاشوا جان میلر» به عنوان کارگردان این فیلم فعالیت می‌کند و فیلمنامه را با همکارش «MA Fortin» نوشته است. The Exorcism دومین فیلم «میلر» و «فورتین» پس از فیلم کمدی ترسناک The Final Girls در سال 2015 بوده است. همچنین آن‌ها مجموعه درام Queen of the South را برای شبکه USA ساختند. «کوین ویلیامسون»، «بن فست» و «بیل بلاک» نیز جزء تهیه‌کنندگان فیلم The Exorcism هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Exorcism چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا