اخبار خودرو

تیگو 8 پرو جدید رونمایی شد

تیگو 8 پرو جدید رونمایی شد

چری تیگو 8 پرو جدید را در نسخه های مختلف در نمایشگاه خودروی پکن 2024 به بازار جهانی معرفی کرد و این کراس اوور فیس لیفت در این رویداد خودرویی ارائه شد.

جدیدترین گزارشگر خودرو به دعوت شرکت مدیریت خودرو در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ حضور دارد و گزارش های متعددی از این نشست خودرویی تهیه کرده است. تیگو 8 پرو جدید به زودی وارد بازار ایران می شود و با نشان فونیکس به فروش می رسد. این کراس اوور لوکس چری تجدید شده و دستخوش تغییراتی شده است. گفته می شود تیگو 8 پرو جدید در نسخه های بنزینی تک و دو چرخ متحرک، پلاگین هیبریدی تک چرخ متحرک و دو چرخ متحرک به بازار جهانی عرضه می شود.

اطلاعات فنی منتشر شده نشان می دهد که تیگو 8 پرو جدید از نظر فنی تفاوت چندانی با نسخه های فعلی ندارد و تنها از نظر مصرف سوخت و آلایندگی نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است. این کراس اوور 7 نفره با قدرت 156 تا 330 اسب بخار و گشتاور 230 تا 530 نیوتن متر و با گیربکس های CVT، هفت سرعته دوکلاچه و DHT عرضه می شود.

تیگو 8 پرو جدید با مدل 2024 در قالب فیس لیفت دستخوش تغییراتی شده است و می بینیم که چراغ جلو، درب موتور، سپر جلو، سپر عقب، درب صندوق عقب، چراغ های عقب، جلو پنجره عقب، داشبورد، درهای مرکزی طراحی کنسول، دستگیره ها و… اما در مورد پلتفرم، همانند نسخه های فعلی باقی مانده و ترکیب اصلی ستون ها، درها و سقف آن تغییری نکرده است.

با توجه به نسخه های جدید تیگو 8 پرو ارائه شده در این مراسم، چیدمان اجزای کابین این محصول همانند Extreme VX و Tigo 9 جدید است و اهرم تعویض دنده برقی پشت فرمان است. همچنین یک دکمه نور چرخان در سمت چپ داشبورد وجود دارد. سبک طراحی رودسترها نیز تغییر کرده است و ما به دنبال نمای داخلی جدید و رنگ بندی به روز شده در این کراس اوور 7 نفره هستیم. گفته می شود که ویژگی های جدیدی مانند نسل جدید سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای پارک جدید، دوربین های جدید، ارگونومی بهبود یافته صندلی ها و عایق بندی بهبود یافته نیز در تیگو 8 پرو جدید استفاده می شود. یکی یکی از ویژگی های جذاب این کراس اوور فیس لیفت استفاده از دستگیره های درب برقی جمع شونده برای هر چهار درب خودرو است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا