اخبار روز سینما

انیمیشن گنج اژدها راهی آلمان شد ; جشنواره اشتوتگارت میزبان آن است

اشکان رهگذر با انیمیشن گنج اژدها به جشنواره انیمیشن اشتوتگارت آلمان راه پیدا کرد. داستان این انیمیشنی است که هر روز بیشتر از دیروز می‌درخشد، چیست؟

انیمیشن گنج اژدها چندی پیش، در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه، یکمی از شنواره‌های انیمیشن دنیا پذیرفته شد. جشنواره انسی بخشی به اسم میفا پیچز برای حمایت از انیمیشن‌های در حال ساخت دارم ۳ که توجه به آن می‌شود.

در آن دوره 433 انیمیشن، بلند، سریال کوتاه و تلفیقی از سراسر دنیا مجاز حضور حضور در جدامور در جضورد بودند که در انیمیشن سینمایی هشت انیمیشن پذیرفته شدند و گنجانده شدند.

انیمیشن گنج اژدها راهی آلمان شد

اشتوتگارت میزبان آن است

گنج اژده ها در آلمان

گنج اژدها که در جشنواره انسی تنها نماینده انیمیشن ایران و بیان در این بُدش،ه برهای دنیا درباره موفقیتش به گوش می‌رسد. این اثر بر اساس داستان افسانه‌ای در استودیو هورخش با مشارکت میستیک هوس کانادا در حال در حال .

جشنواره انیمیشن اشتوتگارت یکی از معتبرترین جشنواره‌های انیمیشلن در جهان اسرت که هر اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود. این جشنواره از سال 1982 برگزار می‌شود و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های جهان شناخته می‌شود.

این جشنواره 25 تا 30 آوریل 2023 میلادی مصادف با پنجم تا دهم اردیبهشت 1402 برگزار می شود. بخش درحال ساخت جشنواره انیمیشن اشتوتگارت آلمان به طرح‌های انیمیشن منتخبی مربد، مراحل مختلف تولید از ایده تا ساخت، قرار دارند.

به همین دلیل کارگردانان و تهیه‌کنندگان اولین طرح‌های خود را در اثنای رائه می‌دهند. که انیمیشن جذاب گنج اژدها به کارگردانی اشکان رهگذر نیز یکی دیگر از انیمیشن ها شنواره است.

در خلاصه داستان این انیمیشن هشتم است که سایه، دختری ساله است که برای نجسمات ریسدا رگش از خشکسالی راهی برای یافتن گنج اژدها می‌شود، اما نمی‌داند که گنجایش آب اسرت را دارد که در قنات‌های خشک شده آب جاری شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا