اخبار روز سینما

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی [+عکس]

به جدید، تصویری جدید از تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی منتشر شده حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش همراه داشته است.

به تازگی، تصویری از استایل افسانه پاکرو در رانندگی در شبکه های اجتماعی به انتشار رسید که رانندگی کردن افسانه پاکرو با تیپی جدید را نشان می دهد و بازخوردهای متنوعی را نیز کسب می کند.

تیپ جنجالی افسانه پاکرو که توسط برخی از خبرگزاری‌های به انتشار رسید، مربوط به عسی کست است که او چندی از اینستاگرام خود منتشر کرد.

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی

استایل افسانه پاکرو در رانندگی

تصویری از افسانه پاکرو منتشر شده است که با چهره‌های نچرال و لوکیشنی که بیشتر خساص نی ساخته شده و مورد توجه قرار گرفته است. افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

در اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش درش مینینک. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، انس است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح شد. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.

در ادامه می‌توانید افسانه پاکرو را ببینید:

رانندگی کردن افسانه پاکرو

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی
تیپ جنجالی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو، بازیگر جوانی است که این روزها گزیده کاری را انتخاب کرده و بازیده دانیه داده است. او پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی دیم فیک بهشت ​​در سال 83 انتخاب شد و پس از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خاشقی ال به دست آورد، از جمله فعالیت های هنری اش. عبارتند از: محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رؤیای خیس، محاکمه زییی ن، شیر و عسل.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا