اخبار روز سینما

ببینید: تصویر پیانو نواختن دختر فردین [+عکس]

به تازگی، عکسی قدیمی از تصویر پیانو نواختن دختر فردین در فضیا مجازی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوع را به خودش اختصاص داد.

در عکس پیانو ردن دختر محمد علی فردین که تصویری قدیمی است که اخیراً توسط برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده است، فرّنین و تن دخترش را می‌بینیم که توانایی‌ها و حواشی زیادی را برپا می‌کنند.

عکس دختر فردین در حال پیانو زدن یکی از عکس‌هایی به شماره می‌رود که هم در فضای رسانه و هم در شبکه‌های اجتماباز زی دی را به خودش کسب کرده است.

تصویر پیانو نواختن دختر فردین

فردین و پیانو نواختن دخترش

آخریناً عکسی جالب از زنده یاد محمدعلی فردین و دخترش عاطفه در حال نواختن پیانرشا ه که حواشی زیادی را با خودش همراه داشته باشد. محمدعلی فردین بازیگر، سازنده، کارگردان سینما و کشتی‌گیر ایرانی بود. او در ورزش فعالیت های ورزشی داشت و در قهرمانی جهان ۱۹۵۴ به مدال نقره دست یافت. او سپس با دعوت اسماعیل کوشان اولین حضور حرفه‌ای خود در سینما را با نقش‌آفریرنی ش یات (۱۳۳۸) آغاز کرد.

در ادامه می‌توانید عکس پیانو ردن دختر محمد علی فردین را ببینید:

عکس دختر فردین در حال پیانو زدن

تصویر پیانو نواختن دختر فردین
عکس پیانو ردن دختر محمد علی فردین

از بازی‌های برجسته فردین می‌توانم به سلطان قلبها، کوچه مردها، گنج قارون، راده ز ساحل انتظار، باباشمل، میعادگاه خشم، ناجورها، ایوب، برزخی‌ها، جهنم + من، و جبرنار سرهش اره کنم.

فردین از بازیگرانی است که به او لقب سوپراستار داده اند. او در جشنواره سینمایی سپاس برای بازی در سلطان قلب‌ها بهترین بازیگر مرد ۱۳۴۳ شد و کسب کرد. او بعد از انقلاب 1357 به همراه سعید راد و ناصر ملک‌مطیعی در فیلم برزخی‌ها بهرهاری قادری بازی کرد که سال 1361 روی پرده رفت و پس از مدتی توقیف شد. این فیلم آخرین حضور فردین در عرصه سینمای ایران بود و پس از آن اجازه اجرای کار به او داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا