اخبار روز سینما

تریلر فیلم Twisters منتشر شد

بامداد امروز، در طی مراسم سوپر باول 2024 (Super bowl 2024) تریلر فیلم Twisters که یک نسخه بازسازی‌شده از فیل کلاسیک 1996 است، به انتشار رسید.

تریلر Twisters اشاره کرد که این فیلم ارتباط زیادی با فیلم اصلی Twister که در سال 1996 منتشر شد، دارد. این فیلم که به عنوان یک فصل جدید از نسخه اصلی به حساب می‌آید، توسط «لی آیزاک چانگ» کارگردانی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Twisters منتشر شد

جزئیات مربوط به فیلم Twisters هنوز به صورت رسمی منتشر نشده؛ اما تریلر فیلم گردبادها مشخص کرد که این اثر در همان دنیای فیلم اصلی اتفاق خواهد افتاد. از آنجایی که این اثر در همان جهان اتفاق می‌افتد، احتمالاً به طریقی به فیلم اول متصل می‌شود. از جمله این فیلم، می‌توان به «گلن پاول»، «دیزی ادگار-جونز» و «آنتونی راموس» اشاره کرد.

«گلن پاول»، پس از انتشار تریلر این فیلم در بامداد امروز، در رابطه با این فیلم گفت:

ما سعی نمی‌کنیم داستان را از اول بازسازی کنیم. این یک داستان کاملاً اصلی است. هیچ شخصیتی از فیلم اصلی وجود ندارد؛ بنابراین در واقع یک ادامه نیست. این فقط داستان مستقل خودش در روزگار مدرن را روایت می‌کند. فکر نمی‌کنم کسی برای همیشه این فیلم را مطرح کرده باشد؛ اما وقتی با مردم صحبت می‌کنم، می‌گویند که این داستان، یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌شان در دوران بلوغ است.

فیلم اصلی Twister در سال 1996 با بازی «هلن هانت»، «بیل پکستون»، «کری الوز» و «فیلیپ سیمور هافمن» ساخته شد و در باکس آفیس، نزدیک به 500 میلیون دلار فروش کرد. Twisters تنها فیلم هالیوودی نبود که از Super Bowl به عنوان سکوی پرتاب استفاده کرد. تماشاگران نگاهی به Wicked، اقتباس بزرگ از موزیکال برادوی و Deadpool 3 داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Twisters چه بود؟ آیا فیلم اصلی آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا