اخبار روز سینما جهان

پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید

گزارش کردن بازتاب آنلاین، فیلم هندی یودا که به آن جنگجو نیز می گویند در سال ۲۰۲۴ اکران شد و داستان جذاب آن ماجراهایی پر از اکشن و هیجان را برای مخاطب به ارمغان می آورد. این فیلم داستان سربازی شجاع است که در سفر هوایی کمک می کند یکی از سرنشینان هواپیما که تروریست ها قصد سرقت آن را داشتند و هواپیما با مشکلات فنی مواجه می شود، آن را به سختی روی زمین فرود می آورند و در جریان این عملیات درگیری های زیادی رخ می دهد.

برترین ها نوشت: کارگردانان این فیلم ساگار امبره و پوشکار اوجا هستند و تهیه کنندگان آن هیرو یاش جوهر، کاران جوهر، آپوروا مهتا و شاشانک کیتان هستند. سازندگان فیلم هندی یودا با کمک بازیگران مطرحی چون سیدارت مالهوترا، راشی خانا و دیشا پاتانی توانسته اند داستانی شگفت انگیز و جذاب را به تصویر بکشند که با المان ها و اکشن های بسیار هیجان انگیز نیز تجربه ای بی نظیر را برای مخاطب به ارمغان می آورند.

در فیلم، ما با قهرمان خود، آرون (سیدارث مالهوترا) به عنوان پسر جوانی آشنا می شویم که پدر سرباز خود را بت می کند، پدری که به سرعت کشته می شود و فقط چکمه هایش را باقی می گذارد. آرون عهد می بندد که یا زنده خواهد ماند تا لیاقت پوشیدن یونیفورم گروه ضربت پدرش، یودا را داشته باشد، یا جسدش در پرچم کشورش پیچیده شود. در دو ساعت آینده بسیاری از نمایش های میهن پرستی دنبال می شود. در ادامه داستان شاهد مبارزه شجاعانه آرون با گروهی از تروریست ها هستیم که قصد سوء استفاده از این حادثه را دارند. با وجود موانعی که بر سر راهش قرار می گیرد، با اراده قوی و هوشیاری خود سعی در کاهش خطرات و رسیدن به اهداف خود دارد.

فیلم اورژانسی

فیلم هندی اضطراری، به عنوان یکی یکی از برجسته ترین فیلم های هندی سال 2024، یکی از اولین تجربه های کارگردانی کانگانا رانات است. این درام سیاسی با بازی کانگانا رانات در نقش نخست وزیر سابق ایندیرا گاندی، تحلیلی عمیق از دوره مهمی در تاریخ دموکراسی هند ارائه می دهد. به گزارش ایندیا تودی، کانگانا رانات این فیلم را دراماتیزه کردن تاریخ سیاسی هند می‌بیند، نه یک فیلم زندگی‌نامه.

Emergency در ابتدا برای اکران در نوامبر 2023 برنامه ریزی شده بود، اما با تاخیر مواجه شد که تاریخ اکران را به 14 ژوئن 2024 بازگرداند. فیلم Kangana Ranaut هم جلو و هم پشت دوربین، فیلم Emergency as یکی یکی از برجسته ترین فیلم های تاریخی هندوستان توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تمامی فیلم های دوبله فارسی شاهرخ خان را می توانید از پلتفرم نماشات دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. شما می توانید بیش از 5000 فیلم و سریال رایگان را تماشا کنید که می توانید از خدمات پلتفرم ما بدون پرداخت هزینه اشتراک استفاده کنید.

قهرمان چاندو

فیلم هندی جدید قهرمان چاندو یکی یکی از جذاب ترین فیلم های هندی است که حتما باید دید. این فیلم بر اساس زندگی و داستان الهام بخش مورلیکانت پتکار است که اولین دارنده مدال طلای پارالمپیک هند شد. از طریق داستان پتکار، فیلم به پیروزی و مقاومت این اسطوره ارتش هند اشاره می کند.

Chandu Champion، معروف به مردی که حاضر به تسلیم نشدن بود، داستانی هیجان انگیز را به تصویر می کشد. این فیلم با نشان دادن سفر پتکار از ناتوانی به قهرمان شدن، درام بزرگی را به ارمغان می آورد. چاندو قهرمان با ترکیبی از عناصر انسانیت و غرور ملی، به عنوان یکی این فیلم به عنوان یکی از برترین فیلم های اکشن هندی در سال 2024 شناخته می شود.

جیگرا

پنج فیلم هندی که نباید از دست بدهید

این فیلم با بازی آلیا بات در نقش اصلی و به کارگردانی فیلمساز معروف واسان بالا ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده کاران جوهر و آپوروا مهتا است. جیگرا به طور مشترک توسط آلیا بات، سامان میشرا و ماریجاک دسوزا به عنوان تهیه کنندگان مشترک تولید می شود. این فیلم توسط دباشیش ایرنگبام نوشته شده و فیلمبرداری آن توسط سواپنیل اس. سوناوانه است.

این فیلم که به عنوان یک اکشن درام به حساب می‌آید، قرار است آلیا بات را در نقشی که قبلاً هرگز ندیده نشده بود، ایفا کند. در حالی که سازندگان هیچ جزئیاتی در مورد فیلم به اشتراک گذاشته اند، گفته می شود که جیگرا حول محور عشق تزلزل ناپذیر و شجاعت تسلیم ناپذیر می چرخد. در این فیلم پر جنب و جوش، آلیا در یک شخصیت محوری دیده می شود که مبارزی سرسخت را به تصویر می کشد که به محافظت از خواهر و برادرش اختصاص یافته است.

جنگنده

پنج فیلم هندی که نباید از دست بدهید

فیلم Jagandeh که به مناسبت روز جمهوری هند منتشر شد، اشاره آشکاری به حمله پولواما در سال 2019 دارد که در واقع 40 سرباز هندی را در کشمیر کشت. همچنین در این فیلم به حمله هوایی متوالی در بالاکوت اشاره شده است. بیشتر فیلم Jagandee بر روابط و عشق متمرکز است و دو خلبان برجسته نیروی هوایی هند به نام‌های Hrithik Roshan و Deepika Padukone به همراه همکاران و چند نفر از سربازان همکارشان را نشان می‌دهد.

داستان از آنجا شروع می شود که گروهی از تروریست ها به رهبری ازهر اختر (با بازی بازیگر Rishabh Sawhney) قصد دارند به پایگاه نیروی هوایی هند در سرینگار حمله کنند. فرمانده نیروی هوایی راکش جای سینگ (راکی) وظیفه دارد گروهی از خلبانان نخبه را برای مقابله با این تهدید جمع کند. این گروه شامل افرادی مانند شمشر پوتانیا (با بازی هریتیک روشن)، مینال راتور (با بازی دیپیکا پادوکن)، سرتاج گیل، بشیر خان و سوکدیپ سینگ است و در مجموع به عنوان اژدهای هوایی شناخته می‌شوند. در طول فیلم، این گروه هم در روابط شخصی و هم در وظایف نظامی خود با چالش هایی روبرو هستند.

درگیری هوایی گروه های تروریستی در مرز پاکستان با اژدهای هوایی محور اصلی داستان را تشکیل می دهد. تروریست های جهادی ابتدا رژه نیروی زمینی هند را مختل و منفجر می کنند سپس به نیروی هوایی هند حمله می کنند و این دوره از تلاش و انتقام چندین بار تکرار می شود. این فیلم دو پیام اصلی دارد: “زنده باد هند” و “مرگ بر تروریسم!”

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا