اخبار روز سینما جهان

مارتین اسکورسیزی و آهنگساز فقید فیلمش جایزه می‌گیرند

انجمن آهنگسازان و ترانه سرایان آمریکا در مراسم امسال خود در 13 فوریه (24) بهمن) از مارتین اسکورسیزی و رابی رابرتسون فقید با جایزه روح همکاری تقدیر خواهد کرد.

این جایزه برای احترام به رابطه آهنگساز/کارگردان که مجموعه ای از آثار شگفت انگیز را با هم خلق کرده است، اهدا می شود. از همکاری های رابرتسون و اسکورسیزی می توان به گاو خشمگین، جزیره شاتر، گرگ وال استریت، سکوت، مرد ایرلندی و قاتلان ماه کامل اشاره کرد.

دریافت کنندگان قبلی جایزه روح همکاری عبارتند از توماس نیومن و سم مندز، ترنس بلانچارد و اسپایک لی، کارتر بورول و برادران کوئن، جاستین هوروویتز و دیمین شازل که سال گذشته این جایزه را دریافت کردند.

نامزدهای مشترک جوایز امسال با اسکار شامل بیلی آیلیش و فینیاس اوکانل برای «باربی»، مارک رونسون و اندرو وایت برای «باربی»، جان باپتیست و دن ویلسون برای «سمفونی آمریکایی» و دایان وارن برای «کلبه شعله‌ور» هستند. “در دسته ترانه سرایی. هستند. آهنگسازانی که هر دو نامزدی اسکار و اسکار را دریافت کردند، لودویگ گورانسون برای «اپنهایمر»، لورا کارپمن برای «داستان آمریکایی» و رابرتسون فقید برای «قاتلان ماه کامل» هستند.

رابرتسون 18 مرداد او امسال در سن 80 سالگی درگذشت و مارتین اسکورسیزی برای همکار قدیمی خود ادای احترام کرد: من همیشه می توانستم به عنوان یک محرم نزد او بروم. من و یک همکار، یک مشاور و من سعی کردیم برای او یکسان باشیم.

رابرتسون در طول چهار دهه برای تعدادی از فیلم‌های این کارگردان امتیازات را به ثمر رساند، که با «پادشاه کمدی» در سال 1982 شروع شد، با بازی رابرت دنیرو به عنوان یک استندآپ کمدین آماتور که وسواس زیادی برای دستیابی به شهرت دارد.

انجمن آهنگسازان و ترانه سراها سازمان اصلی آهنگسازان و آهنگسازان فیلم، تلویزیون، بازی های ویدیویی و تئاتر موزیکال آمریکایی است و در سال 1983 تاسیس شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا