اخبار روز

پیش بینی مهم از وضعیت بازار خودرو در روزهای آینده/قیمت ها افزایش می یابد؟


به گزارش مانیبان؛ این نوسانات باعث افزایش قیمت خودرو شده است که در این خصوص عمادالدین جعفری کارشناس بازار خودرو گفت: بازار خودرو، فروردین سال 1403 طوفانی آغاز شد و به دلیل نوسانات نرخ ارز قیمت خودرو افزایش زیادی پیدا کرد. اگرچه قیمت ها افزایش یافته است، اما بسیاری از خریداران همچنان از بازار ناراضی هستند و معاملات آنطور که باید پیش نمی رود.

وی ادامه داد: قیمت خودرو رشد عجیبی داشت اما اکنون مردم منتظر اعلام قیمت های جدید کارخانه از سوی خودروسازان هستند تا تصمیم به خرید یا فروش بگیرند. معلوم نیست نرخ ارز در همان حد باقی می ماند یا دوباره کاهش می یابد، اما با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد در هفته آینده قیمت ها افزایش یابد.

جعفری در پایان گفت: البته فروش سهمیه خودرو توسط برخی مونتاژکنندگان مانند مدیران خودرو باعث می شود که شور و نشاط در بازار کم شود و بازار همچنان در رکود باقی بماند. انتظار می رود سایر خودروسازان با شروع فروش اقساطی از افزایش بیشتر قیمت و التهاب بازار جلوگیری کنند.

منبع: عنوان کوتاه


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا