اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی روشی برای پیش بینی و تفسیر بر اساس کارت های تاروت است. در تاروت خوانی، کارت های تاروت به صورت تصادفی انتخاب می شوند و سپس با توجه به معنا و تفسیر هر کارت، پاسخ به سوالات، پیش بینی آینده، تجزیه و تحلیل شرایط فعلی یا تفسیر رویدادها ارائه می شود. در تاروت خوانی هر کارتی ویژگی خاص خود را دارد. این نشان می دهد که معنای نماد از طریق نمادها، تصاویر و اعداد روی کارت تفسیر می شود. 16 برای فردا اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

آوریل ماهی، ناامیدی کلمه کلیدی امروز است. به نظر می رسد انتظارات و رویاهای بالا از بین رفته اند. دلیل پشیمانی بیشتر احساسی است تا مادی. همه چیز برای همیشه اتفاق می افتد، خوب است که شریک خیانتکار را فراموش کنید و به روال عادی خود بازگردید. به امید مراتع سرسبز، اوضاع آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست. به زودی با کسی که دوستش دارید ملاقات خواهید کرد. محدودیت های پولی از بین خواهد رفت.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: نه شمشیر

اردیبهشت ماه ماهی ها، به نظر می رسد که شما تنش زیادی را تحمل می کنید و باعث می شود که شما ناآرام شوید و قادر به تصمیم گیری نباشید. بی خوابی، از دست دادن خواب ممکن است. ادبیات خوب بخوانید یا یک فیلم خوب تماشا کنید تا احساس شادابی کنید. ترس شما بی اساس است، اکنون زمان آن نیست که به خودتان فشار بیاورید و استرس بگیرید. شما می توانید روز خود را با دادن فرصت مبارزه با نظارت بر سلامت خود خراب کنید. 10 دقیقه پیاده روی در هوای تازه یا گذراندن وقت در باشگاه می تواند شما را جوان کند و احساس بهتری به شما بدهد.

خرداد

کارت تاروت: کارت هیروفانت

خرداد ماهی های عزیز، شما مبتکر و اصیل هستید و چیزی را انتخاب کرده اید که واقعاً از آن لذت می برید. از پیروی از ساختارها و سنت های اجتماعی تثبیت شده لذت می برید. شما همچنین باید به برخی از سنت ها در زندگی خود احترام بگذارید یا اگر ندارید، برخی از سنت های خود را شروع کنید. اکنون مسائل اخلاقی و محبت دیگران مهمتر از دغدغه های مادی است. برخی از مراسم های فرخنده را می توان در خانه انجام داد.

تیر

کارت تاروت: کارت تعادل

جولای، برای به دست آوردن اعتمادی که می خواهید، باید روی روش کار، نگرش و نحوه رفتارتان با افراد اطرافتان تمرکز کنید. اگر نمی خواهید همه چیز مطابق نیاز شما پیش برود، تغییرات مثبت ایجاد کنید. شنونده خوبی باشید، به غرایز خود اعتماد کنید و با عمیق ترین خواسته های خود ارتباط برقرار کنید. همکاری و هماهنگی در روابط امروز دغدغه اصلی شما خواهد بود.

مرداد

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

مرداد ماهی ها، شما آماده دریافت پاداش برای تلاش های خود در چند روز گذشته هستید. به هر حال، شما تمام تلاش خود را کرده اید و اکنون در موقعیتی قوی هستید که می توانید اتفاقات اطرافتان را کنترل کنید. شما دارای چشم انداز، آینده نگری و رویاهای فرصت ها و آرزوهای بزرگتر فراتر از محدودیت های فعلی خود هستید. اکنون زمان آن است که بدون ترس وارد عرصه های جدید شوید، چشم انداز خود را در آغوش بگیرید و مطمئن باشید که می توانید به آن دست یابید.

شهریور

کارت تاروت: هشت کارت پول

شهریور ماهی ها، شما سرشار از ایده ها و خلاقیت های جدید هستید. شما توانایی انجام چندین کار را به طور همزمان دارید. امروز پربارترین و امیدوارکننده ترین روز شماست. اولویت اصلی شما یافتن گزینه تجاری دیگری است که سودآورتر باشد و پتانسیل بهتری نسبت به گزینه ای که با آن کار می کنید داشته باشد و به احتمال زیاد در یافتن این گزینه موفق باشید. ارتباطات و جلسات شما را وادار می کند تا بدون تاخیر اقدام کنید.

مهر

کارت تاروت: شش شمشیر

مهرماهی عزیز احتمالاً شما مخفیانه کار می کنید. شما می خواهید بدون اینکه کسی بداند به ماموریت خود ادامه دهید. اگر برای تحصیلات عالی خود در خارج از کشور برای بورسیه تحصیلی تلاش کرده اید، آن را دریافت خواهید کرد. این نشان می دهد که شما با عزیزان خود در کنار دریا، کنار رودخانه به تعطیلات خواهید رفت یا می توانید بدون اطلاع دیگران با شریک عشق خود به مکان ناشناخته ای بروید. مثل این است که متوجه می شوید مجبور نیستید برنامه خود را برای کسی توضیح دهید.

آبان

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

آبان ماهی عزیز؛ شما به طور کلی اعتماد به نفس دارید، اما امروز ممکن است در مهمترین مرحله زندگی خود کمی احساس عدم تصمیم گیری کنید. شما تمایل دارید خیلی سریع واکنش نشان دهید. شما باید روی نیازهای اساسی خود و واقعیت زندگی تمرکز کنید. احتمالاً با افرادی با این نوع نگرش مواجه خواهید شد که می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. بحث زیاد با آنها مضر است. این افراد را که مانع بزرگی برای پیشرفت هستند نادیده بگیرید.

آذر

کارت تاروت: کارت عدالت

آذر ماهی های عزیز، ممکن است در زندگی شخصی و حرفه ای خود به تعادل نیاز داشته باشید. ممکن است مجبور شوید برای یک زندگی راحت بیش از حد انتظار خرج کنید. از دعوای قضایی خودداری کنید زیرا ممکن است به ضرر مالی نیز منجر شود. همچنین ممکن است مجبور شوید برای انجام هر یک از وظایف خود و اطمینان از عدالت کامل در روابط خود سخت کار کنید. مراقب دشمنان باشید و به فعالیت های آنها توجه کنید.

دی

کارت تاروت: کارت King of Wands

دی ماهی های عزیز، شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. شما می توانید با هوش خود بر هر موقعیتی غلبه کنید. امروز خلاق و متمرکز روی کار هستید. خبرهای خوبی در مورد ارتقا یا ارزیابی وجود دارد. به راحتی می توانید ببینید که اعتماد به نفس روحیه شما را بالا نگه می دارد. رویاها و اعمال شما بزرگ هستند. شما این توانایی را دارید که دنیای خود را بسازید و علامت خود را بگذارید.

بهمن

کارت تاروت: کارت شعبده باز

بهمن ماهی های عزیز، امروز شخصیتی با اعتماد به نفس و کاریزماتیک دارید. شما میل شدیدی برای شروع، انجام، اقدام یا ادامه کار جدید دارید. یک نگرش قوی و یک حس قوی خوش بینی بر شما غالب خواهد شد و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. شما در برقراری ارتباط و تأثیرگذاری بر دیگران مهارت دارید. رویدادهای اجتماعی فوق العاده زیادی دارید که منتظر آن هستید. و شما در حال نوسان هستید، این روز خوبی برای تجدید روابط قدیمی در جبهه اجتماعی است.

اسفند

کارت تاروت: کارت سه سکه

اسفند ماهی های عزیز، در حال حاضر به دنبال کار بیشتر، پول بیشتر و استفاده از هر دقیقه هستید. میل به موفقیت مادی امروز زیاد است. زمان آن فرا رسیده است که تمام تلاش خود را برای موفقیت در حرفه خود انجام دهید. برخی از شما احساس بزرگی از مسئولیت اضافه ای دارید که احتمالاً امروز بر دوش شما خواهد آمد. کسانی که در بانک ها، بخش دولتی و امور مالی کار می کنند، سود خواهند برد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا