اخبار روز

وام 300 میلیونی بدون ضامن و سود کم

هرکس بخواهد 300 میلیون تومان دارایی با سود 23 درصد از بانک ایران زمین دریافت کند باید ضامن رسمی داشته باشد. ضمناً اعتبار کار باید به تایید بانک برسد. برای دریافت این امداد نیز ارائه سفته الزامی است. زمان بازپرداخت اقساط این وام بسته به مبلغ وام و میانگین مدت حساب متغیر بوده و بین 12، 18 یا 24 ماه می باشد. در طول مدت پرداخت اقساط، سود یک درصد از اصل مبلغ سپرده مشتری دریافت می شود.

با توجه به شرایط اعلام شده و مدت بازپرداخت 24 ماهه این وام، مبلغ هر قسط 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان است. سود کل این تسهیلات 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان است. مبلغ وام و سود آن 377 میلیون و 87 هزار و 803 تومان است.

بانک زمین ایران یکی این بانک یکی از شناخته شده ترین بانک های خصوصی در کشور است و در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک گروهی متشکل از کارشناسان اقشار مختلف از جمله فعالان بخش های مختلف اقتصادی از جمله تولیدی و خدماتی، کارشناسان بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاونی ها تشکیل داده اند. در حال حاضر این بانک در قالب خدمات سپرده، ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

مشتریان بانک ملت که آنجا هستند یکی شعب این گروه دارای سپرده های کوتاه مدت عادی و دارای میانگین مدت حساب یک تا دوازده ماهه می باشند. شما می توانید برای وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی طرح “شایان” این گروه اقدام کنید.

مشتریان بانک ملت که خواهان دریافت وام 500 میلیون تومانی از این مجموعه هستند باید حداقل 10 میلیون تومان موجودی کوتاه مدت خود داشته باشند. بانک ملت این وام را به متقاضیانی اعطا می کند که وام کار دارند و می توانند ضامن رسمی در اختیار بانک قرار دهند.

لازم به ذکر است مدت بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه است و نرخ سود این وام بسته به نسبت حقوق صاحبان سهام و مدت تسهیلات متغیر است اما از 18 درصد بیشتر نخواهد شد.

با احتساب مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان است.

بانک سینا در راستای رفاه حال مشتریان و تنوع بخشی به خدمات خود اقدام به تهیه وام مساعد با نام میعاد به مشتریان واجد شرایط نموده است. سقف بالای این تسهیلات 200 میلیون تومان است و مبلغ آن بر اساس میانگین حساب مشتری قابل تغییر است.

کسانی که مایل به اخذ وام 200 میلیون تومانی از بانک سینا هستند با آدرس زیر تماس بگیرند. یکی سپرده قرض الحسنه را در شعب این مجموعه افتتاح کرده و حداکثر تا سه ماه پس از افتتاح سپرده نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنید.

مشتریان برای دریافت این وام باید حداقل 100000 تومان در حساب خود داشته باشند. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن بسته به نظر صنعت و میزان تسهیلات متفاوت است. برای دریافت این تخفیف، عموماً مشتریان ملزم به ارائه ضامن رسمی یا سند مالکیت هستند. حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

مبلغ هر قسط بسته به سقف اعتبار، نرخ سود و مدت بازپرداخت 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. سود کل تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا