اخبار خودرو

مینی ایسمن معرفی شد ؛ کراس اووری کاملاً جدید با پیشرانه برقی

مینی ایسمن معرفی شد ؛ کراس اووری کاملاً جدید با پیشرانه برقی

مینی محصول جدید خود را با نام Aceman معرفی کرد. این خودرو که نسخه تولیدی کانسپت اسمان محسوب می شود، با موتوری تمام برقی و ظاهری مدرن و جذاب به بازار خواهد آمد.

طراحی ظاهری

مرد یخی شکاف بین کوپر و کانتریمن را پر می کند. این کراس اوور کوچک در دو تریم پایه E و تریم پرچمدار SE به فروش می رسد. در نمای بیرونی، جلوپنجره هشت ضلعی بسته و چراغ های جلوی بادامی شکل از ویژگی های اصلی هستند. گرافیک این چراغ ها به همراه چراغ های عقب قابل شخصی سازی بوده و امکان انتخاب سه حالت برای مالکان وجود دارد. برای افزایش اعتماد به نفس راننده، لبه گلگیرها و رکاب های کناری این کراس اوور برقی با قطعات پلاستیکی محافظت می شود. البته واضح است که نباید سطح اطمینان را به صورت کاذب افزایش داد زیرا اسمان اصلا مناسب مسیرهای خارج از جاده نیست.

طراحی داخلی

در داخل کابین، صفحه 9.5 اینچی گرد واقع در مرکز داشبورد، برجسته ترین عنصر مینی اسمان است. خودروساز انگلیسی برای این نمایشگر یک پنل OLED انتخاب کرده است که کیفیت و خوانایی آن باید در سطح بسیار خوبی باشد. تمامی اطلاعات خودرو از طریق این صفحه در اختیار راننده قرار می گیرد. Isman به سیستم عامل mini OS 9 مجهز است و به طور گسترده از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. البته برای دسترسی و کنترل آسان امکانات و تجهیزات دکمه های فیزیکی زیادی روی داشبورد تعبیه شده است. داشبورد این خودرو از پارچه پوشانده شده است. نورپردازی داخلی، پد شارژ بی سیم و سقف پانوراما از دیگر ویژگی های قابل توجه مینی اسمان است. این کراس اوور برقی در چهار تیپ Essential، Classic، Favored و JCW تولید خواهد شد.

مینی اسمان ارائه شد; کراس اوور جدید با پیشرانه الکتریکی.
مینی ایسمن معرفی شد ؛ کراس اووری کاملاً جدید با پیشرانه برقی

مشخصات فنی Mini Ice Man

نسخه E مینی اسمان مجهز به موتور الکتریکی با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر است و می تواند در 7.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این نسخه 160 کیلومتر بر ساعت و مسافت طی شده آن با شارژ برابر با استاندارد WLTP 310 کیلومتر است.

مینی اسمان ارائه شد; کراس اوور جدید با پیشرانه الکتریکی.
مینی ایسمن معرفی شد ؛ کراس اووری کاملاً جدید با پیشرانه برقی

مینی اسمان SE از موتوری استفاده می کند که قادر به تولید 218 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور است. این مدل دارای شتاب 7.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت است. برد رانندگی نسخه SE با شارژ کامل 406 کیلومتر است. این مدل از شارژ سریع 95 کیلوواتی پشتیبانی می کند و شارژ 10 تا 80 درصدی نیاز به 30 دقیقه انتظار دارد. از قیمت مینی اسمان اطلاعی در دست نیست، پیش بینی می شود این خودرو تا پایان سال جاری به بازارهای هدف برسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا