اخبار خودرو

شرایط فروش ریسپکت 2 ؛ خارج از سامانه و نقدی

شرایط فروش ریسپکت 2 ؛ خارج از سامانه و نقدی

شرایط فروش Respect 2 اخیرا توسط بهمن موتور اعلام شده است و مشتریان می توانند این سدان مونتاژی را خریداری کنند.

شرکت بهمن موتور به تازگی شرایط فروش Respect 2 را اعلام کرده است. این شرایط فروش خارج از سیستم یکپارچه و بدون قرعه کشی انجام می شود. فروش به صورت نقدی به قیمت 1157 میلیون تومان انجام می شود و مشتریان می توانند در دو طرح عادی و مادران نیز در این شرایط فروش شرکت کنند. در این شرایط فروش سود انصراف 17.5 درصد (سالانه) و جریمه تاخیر 2.5 درصد (ماهانه) محاسبه می شود. با توجه به این شرایط فروش، موعد تحویل این خودروها هفته اول تیرماه 1403 خواهد بود.

متقاضیان می توانند از سه شنبه هجدهم شروع کنند اردیبهشت ماه تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه یا تا تکمیل ظرفیت فقط از طریق bahman.iranecar.com ثبت نام آنلاین کنید.

شرایط فروش احترام 2

شرایط فروش Respect 2; خارج از سیستم و به صورت نقدی
شرایط فروش ریسپکت 2 ؛ خارج از سامانه و نقدی

ویدیوی معرفی Respect 2

رعایت مشخصات 2

در زیر کاپوت Respect 2 مانند نمونه اولیه این سدان، یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ داریم که می تواند حداکثر قدرت 154 را تولید کند. رزومه و در نهایت گشتاور دارای 230 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس CVT البته این گیربکس که به چرخ های جلو منتقل می شود، قابلیت 9 سرعته مصنوعی را نیز دارد. اینها دقیقاً مشابه سایر خودروهای خانواده این گروه هستند. گیلاس آنها را می توان به عنوان Arizo 5 Sport و Arizo 6 Pro مشاهده کرد البته، در مورد سیستم چند پیوندی برای سیستم تعلیق عقب، که باعث می شود سواری بسیار نرم تر از رقبای هم کلاس باشد.

شرایط فروش Respect 2; خارج از سیستم و به صورت نقدی
شرایط فروش ریسپکت 2 ؛ خارج از سامانه و نقدی

در Respect 2، نصب هایی مانند شش کیسه هوا 10 امتیاز سقف کشوییفرمان برقی، گرمکن صندلی های ردیف جلو، صندلی برقی راننده، تهویه لوازم الکترونیکی دستی، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای و استارت بدون کلید، ترمز دستی برقی و خودکار، شارژر بی سیم، سیستم کنترل پایداری و شاهد کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، روشنایی داخلی، شیشه های عقب دودی، اهرم دنده الکترونیکی و آمپلی فایر دیجیتال جلو و غیره هستیم.

شرایط فروش Respect 2; خارج از سیستم و به صورت نقدی.
شرایط فروش ریسپکت 2 ؛ خارج از سامانه و نقدی

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا