اخبار روز سینما

فیلم Kinds of Kindness به طولانی‌ترین فیلم لانتیموس تبدیل شد

فیلم Kinds of Kindness (انواع مهربانی) با مدت زمان 164 دقیقه، به عنوان طولانی‌ترین اثر سینمایی «یورگوس لانتیموس» شناخته می‌شود.

فیلم انواع مهربانی که نزدیک به سه ساعت به طول می‌انجامد، با بازی «اما استون» به اکران خواهد رسید و به عنوان یکی از نخستین آثار یورگوس لانتیموس به شمار می‌رود که در بخش مسابقه جشنواره کن اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Kinds of Kindness به طولانی‌ترین فیلم لانتیموس تبدیل شد

اطلاعات دقیقی از داستان این فیلم منتشر نشده، اما لانتیموس در سال 2020 اعلام کرده بود که چندین داستان متفاوت را در یک فیلم گنجانده است. بازیگرانی چون «ویلم دفو»، «هونگ چائو»، «جو آلوین»، «هانتر شیفر» و «مارگارت کوالی» نیز در این فیلم حضور دارند. علاوه بر این، «لانتیموس» و «استون» قبلا در فیلم‌هایی مانند سوگلی و فیلم کوتاه Bleat همکاری کرده‌اند. انواع مهربانی قرار است در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) در سینماهای آمریکا اکران شود.

فیلم Kinds of Kindness

در سپتامبر 2022، ددلاین اعلام کرد که «یورگوس لانتیموس» و «افتیمیس فیلیپو» فیلمنامه پروژه «AND» را برای المنت پیکچرز و فیلم4 نوشته‌اند و سرچلایت پیکچرز به توزیع این فیلم پیوسته است. «لانتیموس» همچنین به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد. در اکتبر 2022، «هانگ چائو»، «جو آلوین» و «مامودو آتی» نیز به این بازیگران اضافه شدند. همچنین، «هانتر شیفر» در یک مصاحبه در فوریه 2023 اعلام کرد که در این فیلم حضور کوتاهی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Kinds of Kindness چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا