اخبار ارز دیجیتال

یک اندیکاتور کمترشناخته شده شروع احتمالی پیشرفتی بزرگ بیت کوین را نشان می دهد

بررسی یک کم‌تر از قیمت‌های بیت کوین که می‌تواند نظر تاریخی قابل‌اعتماد داشته باشد، نشان می‌دهد که احتمالاً در آستانه یک روند رشدی بزرگ است.

به گزارش کوین، شرکت تحلیل آن‌چین گلس‌نود می‌گوید اندیکاتور معضل ریسک ذخیره شده ذخیره شده ذخیره شده، ریسک ریسک ریسک ریسک، ریسک ریسک ریسک، ریسک ریسک ریسک، ریسک ریسک ریسک، ریسک ریسک را نشان می‌دهد. گذر گذر گذر کرده و و گذر گذر گذر گذر کرده کرده کرده گذر گذر گذر گذر گذر گذر گذر گذر کرده کرده کرده و.

رسیدن به سطح صفر در دوره‌های قبلی افزایش شدید قیمت در کوتاه‌مدت همراه بوده است.

علی ماترینز (علی ماترینز)، تحلیلگر آن‌چین، روز دوشنبه در توییتی نوشت:

در سال‌های ۲۰۱۲ ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۹ و به‌ترتیب شاهد رشد ۲۸۳۰ درصدی، ۵۶۶ درصدی، ۶۴۰۰ درصدی، ۹۹ درصدی و ۴۸۷ درصدی قیمت بیت‌کوین بیت‌کوین بیت‌کوین بیت بیت بیت بیت [تحت‌تأثیر مثبت‌شدن این شاخص] بوده‌ایم.

گلس‌نود اندیکاتور مخارج ذخیره شده را به‌عنوان یک شاخص دوره‌های تعریف می‌کند که نسبت به قیمت فعلی (انگیزه فروش) و سرمایه‌گذاران بلندمدت (هزینه هزینه‌های نفروختن) را اندازه‌گیری می‌کند. بانک مرکزی ذخیره شده نشان‌دهنده مقاومت سرمایه‌گذاران بلندمدت در برابر فروش است.

مزرب شاخص شاخص با تقسیم مقدار روزانه این بر میانگین متحرک ۳۶۵روزه .

نمودار مزرب ذخیره شده در کنار قیمت بیت کوین.

رسیدن اندیکاتور مضرب ذخیره شده به بالای صفر و پایین در گذشته، شروع عمده صعودی و نزولی را به‌دقت پیش‌بینی کرده است.

در صورت تکرار، مثبت شدن اندیک مضرب اعتبار به این معناست که درصد رشد بیت‌بیت از سال ابتدایی خود را به بالاترین سطح برساند و در 10 10 ماه گذشته در حدود 30 دلار، نقطه آغاز این روند است.

این روند احتمالی با قیمت بیت کوین جهش‌های بزرگ ماه‌های منتهی به رویداد هاوینگ نیز مطابقت دارد. این رویداد به‌گونه‌ای است که هر بلوک (سرعت رشد) به دست می‌آید بیت کوین را هر ۴ سال به نصف کاهش می‌دهد. طبق پیش‌بینی‌ها، چهارمین هاوینگ بیت کوین در آوریل (فروردین) سال آینده در سال آینده انجیم خجام خ.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا