اخبار روز سینما

فیلم رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش در فیلم جیران [+عکس]

دلبری پریناز ایزدیار جنجالی شد. ویدیویی از رقص این بازیگر وایرال شده. برای تماشای ویدیویی از رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش همراه ما باشید.

دلبری کردن بازیگر جیران برای شوهرش تمام ندارد. به تازگی ویدیویی از رقص پریناز ایزدیار برای همسر جان وایرال شد که باعث واکنش کاربران مجازی شد. غمزه کردن پریناز ایزدیار برای آقای بازیگر این روزها دست به دست می شود.

جهت تماشای ویدیوی جذاب رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش ما را دنبال کنید.

فیلم رقص و عشوه پریناز ایزدیار برای شوهرش در فیلم جیران

ناز و آدای جیران برای شوهر جان

پریناز ایزدیار در نقش جیران این روزها بسیار خوش درخشیده است. طی ویدیوی منتشر شده که نشان می دهد که بهرام رادان برای او شعر میخواند و او رقاصی ک. توجه کاربران بسیار جلب شده است.

جیران یک مجموعه ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی است که حسن فتحی آن را کارگرساردی ک. این مجموعه جذاب و رمانتیکی است که شش سال زندگی ناصرالدین شاه چهارمین قاجار قاجار را بیان می کند.

مراحل فیلم‌بردای جیران در آخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان تمام شد. قسمت اول مجموعه پس از چند بار لغو ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق فیلیمو نمایش داده شد و در ۲۹ تیر به‌دلیل به‌دلیل «نقض مالکیت ادبی و هنری هنری هنری هنری هنری هنری هنری هنری هنری هنری

ویدیویی رقص پریناز ایزدیار در جیران

در زیر رقاصی کردن جیران را مشاهده می کنید.

پریناز ایزد یار متولد 8 شهریور 1364 در بابل است. او فرزند آخر خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. پدر وی بوده و از مخالفان تحصیل او در بازیگری اما مهم پریناز برای ادامه تحصیل در بازیگری مادر او بوده است.

وی تحصیلاتش را در مقطع دبستان در بابل گذرانده و از مقطع راهنمایی به تهران رفتند. او بخاطر پدرش مجدد برای گذراندن دوره دبیرستان به بازگشت و زمان پیش دانشگاهی را در گذراند تا اینکه در دانشگاه بازیگری قبول شود.

با سریال «پنج کیلومتری تا بهشت» در سال 1390 سریال شناخته شد «یکسال بعد از آن» در نقش ارغوان کنار گودرزی گودرزی و برق برق نورد بیش‌تر مشهور مشهور همچنین از سال 93 تا 97 نیز با سریال شبکه خانگی «شهرزاد» در شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفقی از خود داد و بسیار در این سریال هنرنمایی هنرنمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا