اخبار ارز دیجیتال

پرواز ۶۰ درصدی قیمت هنک در پی رونق دوباره بازار میم‌کوین‌ها!

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، روز گذشته، بازار میم‌کوین‌ها در پی بازگشت غیرمنتظره یکی از تأثیر‌گذارترین چهره‌های این بخش، رونق پیدا کرد.

به گزارش رمز ارز نیوز، معامله‌گر معروف میم‌کوین‌ها با نام مستعار رورینگ کیتی (RoaringKitty) که پیش از این در چرخه صعودی میم‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۱، با اظهارات خود منجر به رشد بسیاری از توکن‌ها شده بود، پس از یک دوره غیبت طولانی‌مدت، پستی در پلتفرم X منتشر کرد. کاربران این شبکه اجتماعی، پست وی را به معنی تمرکز دوباره وی بر بازار میم‌کوین‌ها تلقی کردند.

این موضوع باعث جهش قیمتی بسیاری از میم‌کوین‌ها شد. میم‌کوین‌های معروف‌تر افزایش قیمت تا ۱۰ درصدی را تجربه کردند، اما صعود میم‌کوین‌های دارای ارزش بازار کمتر، شدید‌تر بود.

در همین راستا، میم‌کوین هنک (HANK) طی ۲۴ ساعت گذشته عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این میم‌کوین طی این مدت با افزایشی تقریبا ۶۰ درصدی به ۰.۰۰۰۵۷۹ دلار رسیده است.

همچنین حجم معاملات این ارز دیجیتال با جهشی ۵۸ درصدی به بیش از ۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

شایان ذکر است که قیمت این میم‌کوین طی ساعات گذشته سقف روزانه ۰.۰۰۰۸۶۸۹ دلار را به ثبت رساند، اما پس از آن و طی یک اصلاح، به قیمت کنونی کاهش یافت.

منبع:عصرایران

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا