اخبار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال LootBot چیست؟ معرفی ربات تلگرامی ایردراپ لوت بات

در سال‌های اخیر، ایردراپ‌ها به روشی محبوب برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال جهت دریافت توکن‌های رایگان تبدیل شده‌اند و برای این منظور، ربات‌های مختلفی هم طراحی شده است. ربات LootBot یکی از این ربات‌ها است که بر بستر تلگرام ساخته شده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، این ربات به شما اجازه می‌دهد که به صورت ایمن، شفاف و کارآمد، ایردراپ‌های شبکه‌ها و پروتکل‌های بلاکچینی مختلف را ردیابی و در آنها شرکت کنید. با استفاده از ربات لوت بات می‌توانید فرآیند فارمینگ را بر اساس تنظیمات از پیش تعریف‌شده یا قالب‌های سفارشی، در کمتر از یک دقیقه تنظیم و کاملاً خودکار کنید. در قلب این پروژه هیجان‌انگیز، توکن بومی ربات لوت بات، یعنی ارز دیجیتال LootBot قرار دارد که در پنج روز ابتدایی خود، یک رشد چشمگیر ۳۰۰ درصدی را تجربه کرد. برای آشنایی بیشتر با ربات LootBot و توکن LOOT آن با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ایردراپ چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ به رویدادی گفته مي‌شود که طی آن، پروژه‌های بلاکچینی اقدام به توزیع توکن‌های رایگان بین کاربران می‌کنند. این توکن‌ها معمولاً با هدف تبلیغ یک پروژه جدید، افزایش آگاهی در مورد آن و ایجاد یک جامعه حامی، توزیع می‌شوند.

برای دریافت این توکن‌های رایگان، افراد معمولاً باید الزامات خاصی را که توسط پروژه تعیین می‌شود، برآورده کنند؛ الزاماتی همچون نگهداری مقدار مشخصی از یک ارز دیجیتال خاص در کیف پول خود.

ربات LootBot چیست؟

ربات LootBot یک ربات تلگرامی است که به عنوان یک رابط کاربری ساده برای صدها شبکه بلاکچینی عمل کرده و استراتژی‌های درخواست‌شده توسط کاربران را در بلاکچین‌های مختلف به صورت خودکار اجرا می‌کند. ربات لوت بات بیشتر روی فعالیت‌های دیفای تمرکز دارد؛ از جمله: ایردراپ‌ها، رترواکتیوها (Retroactive: پاداش‌دهی به پذیرندگان اولیه یا دارندگان بلندمدت یک توکن بر اساس مشارکت‌ها یا فعالیت‌ آنها در گذشته) و فارمینگ. این پلتفرم همچنین ابزارهای تحلیلی با پشتیبانی هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

در واقع، وظیفه ربات LootBot این است که برای کاربران کیف پول بسازد و به طور خودکار، ایردراپ‌های مختلف را در چندین شبکه بلاکچینی سازگار با ماشین مجازی اتریوم فارم ‌کند. این ربات همچنین به شما کمک می‌کند که پیشرفت فارمینگ خود را ردیابی کنید و برای این منظور، اطلاعاتی را در مورد تاریخچه شرکت در ایردراپ، ایردراپ‌های آتی و جوایز کسب‌شده، ارائه می‌دهد.

بنابراین، شرکت در ایردراپ‌های ربات لوت بات می‌تواند راهی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای کشف پروژه‌های بلاکچینی جدید، یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال مختلف و به ‌طور بالقوه، کسب توکن‌های رایگان در طول مسیر باشد.

ویژگی‌های ربات لوت بات

از جمله مهم‌ترین مزایای ربات LootBot می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر حساب تلگرام می‌تواند چندین کیف پول برای خود ایجاد کند.
  • این پروژه دارای قابلیت سفارشی‌سازی برای استراتژی‌های مختلف است.
  • ربات لوت بات در حال توسعه داشبوردهایی برای ردیابی استراتژی‌ها و اطلاعاتی مانند حجم تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌ها، سن کیف پول و موارد دیگر، است.
  • این پلتفرم همچنین راه‌اندازی پروژه‌های جدید در اکوسیستم دیفای را به اطلاع کاربران می‌رساند.
  • ربات LootBot همچنین دارای قابلیت شناسایی و جلوگیری از حساب‌های جعلی یا سیبل (Sybil) است.

آیا استفاده از ربات LootBot رایگان است؟

ربات لوت بات دارای دو مدل هزینه است:

استفاده رایگان

  • استاندارد: کاربران ۱۰ درصد از ارزش ایردراپ را پرداخت می‌کنند.
  • پریمیوم: کاربران ۲۰ درصد از ارزش ایردراپ را پرداخت می‌کنند.

اشتراک ماهانه

  • استاندارد: ۲۰ دلار به ازای هر کیف پول.
  • پریمیوم: ۳۰ دلار به ازای هر کیف پول.

لازم به ذکر است که اگر شما ۱۰ هزار توکن LOOT داشته باشید، ۵۰ درصد برای هزینه اشتراک تخفیف خواهید گرفت.

نحوه شروع به کار ربات لوت بات

نحوه شروع به کار در ربات LootBot بسیار ساده و به صورت زیر است:

مرحله اول: ربات لوت بات را در تلگرام راه‌اندازی کنید.

مرحله دوم: وجوه را در کیف پول خود واریز و یک استراتژی برای خود انتخاب کنید.

مرحله سوم: ربات LootBot به طور خودکار مطابق با استراتژی انتخاب‌شده شروع به کار می‌کند.

ارز دیجیتال LootBot چیست؟

برای دستیابی به اهدافش، ربات لوت بات توکن بومی خود را نیز معرفی کرده که با نماد اختصاری LOOT شناخته می‌شود و به عنوان یک توکن ERC20 بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است. ارز دیجیتال LootBot در ۱۵ جولای ۲۰۲۳ معرفی شد.

حداکثر عرضه و کل عرضه ارز دیجیتال لوت بات برابر با ۱۰ میلیون توکن LOOT در نظر گرفته شده که توزیع آنها به صورت زیر است:

what is lootbot 4

  • ۵ درصد برای لیست شدن در صرافی‌های متمرکز (CEX)،
  • ۵ درصد برای تیم توسعه‌دهنده و بنیانگذاران،
  • ۴۰ درصد برای نقدینگی،
  • و ۵۰ درصد برای رویداد تولید توکن (TGE) و سرمایه‌گذاران اولیه، اختصاص داده شده است.

دارندگان ارز دیجیتال LootBot واجد شرایط دریافت تخفیف ۵۰ درصدی برای هزینه اشتراک و دریافت ۲۵ درصد سهم از درآمد هستند. دارندگان این ارز دیجیتال همچنین می‌توانند با دعوت از کاربران دیگر، ۵ درصد از تمام هزینه‌های جمع‌آوری‌شده از کاربران معرفی‌شده را دریافت کنند. همچنین، لازم به ذکر است که هیچ مالیاتی برای تراکنش‌های ارز دیجیتال لوت بات اعمال نمی‌شود.

ارز دیجیتال لوت بات را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال LootBot را می‌‌توان در صرافی‌های شناخته‌شده‌‌ای مانند یونی سواپ، بینگ‌ایکس (BingX)، ال‌بنک (LBank) و کوینکس (CoinEx)، خرید و فروش کرد.

همچنین، همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال لوت بات یک توکن مبتنی بر ERC20 در شبکه اتریوم است. بنابراین، شما می‌توانید ارز دیجیتال LootBot خود را با استفاده از کیف پول‌های دسکتاپ، موبایلی یا سخت‌افزاری که از توکن‌های اتریومی مبتنی بر استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌کنند، مدیریت کنید؛ از جمله: تراست والت (Trust Wallet)، متامسک (MetaMask)، لجر نانو (Ledger Nano) و ترزور (Trezor).

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال LootBot

ارز دیجیتال لوت بات اولین بار در جولای سال ۲۰۲۳ و با قیمت ۰٫۱۹۷ دلار وارد بازار آزاد شد. همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، روند قیمت ارز دیجیتال LootBot نیز بسیار پرنوسان بوده، اما در کل نسبتاً صعودی بوده است.

نمودار قیمت ارز دیجیتال لوت بات از ابتدا تاکنون

what is lootbot 5

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو (Coingecko)، پایین‌ترین قیمت تاریخی ارز دیجیتال LootBot در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳، در محدوده ۰٫۱۸۲ دلار ثبت شده و بالاترین قیمت تاریخی آن نیز در ۷ فوریه ۲۰۲۴ در محدوده ۲٫۰۴ دلار به ثبت رسیده است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لوت بات

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com، متوسط قیمت ارز دیجیتال لوت بات را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۹۵ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۱٫۱۵ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت ارز دیجیتال LootBot در سال ۲۰۳۰، تا ۳٫۳۳ دلار افزایش یابد.

پیش‌بینی تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com برای آینده قیمت ارز دیجیتال لوت بات از سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳، به صورت خلاصه در جدول زیر آورده شده است:

what is lootbot 6

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی ربات LootBot و ویژگی‌های جذاب آن پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، ربات لوت بات یک ربات تلگرامی قدرتمند و خلاقانه است که برای ساده‌تر کردن مشارکت کاربران در ایردراپ‌ها طراحی شده است. با استفاده از ربات LootBot شما می‌توانید با خیال راحت و بدون دردسر، ایردراپ‌های زنجیره‌ها و پروتکل‌های مختلف را کشف و در آنها شرکت کنید و همه این‌ها به راحتی از طریق پیام‌رسان محبوب تلگرام امکان‌پذیر هستند.

ربات لوت بات فرصتی کم‌خطر و با پتانسیل پاداش‌دهی بالا را برای علاقه‌مندان به کریپتو جهت گسترش دانش، توسعه سبد رمزارزی خود و تعامل با پروژه‌های بلاکچینی نوآورانه، ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال برداشتن اولین قدم‌های خود در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، شرکت در ایردراپ‌های ربات LootBot می‌تواند نقطه شروع هیجان‌انگیزی باشد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا