اخبار روز سینما

کارگردانی که در سریالی به دختران نوجوان تجاوز کرده بود محاکمه شد!







به گزارش ریمینو آنلاین، این کارگردان و تهیه کننده سینما در پی شکایت دو دختر نوجوان به دلیل آزار و اذیت بازداشت شد که گفته می شود تعداد قربانیان وی بیشتر است.

رسیدگی به این پرونده توسط شهریور سال 1401 با شکایت نوجوانی به نام ملیکا شروع شد که مدعی بود توسط یک مدیر مدرسه میانسال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

او که به همراه مادرش به پلیس مراجعه کرده بود، ماجرا را برای مأموران تعریف کرد و گفت: من به مدرسه خصوصی می روم، خانمی 40 ساله بود که یک روز از آرامش و تطهیر صحبت می کرد از ذهن، روح از شیاطین صحبت کرد. بعد که دید می خواهم این بحث را ادامه بدهم گفت کارگردان معروفی را می شناسم که آرام آرام روح مردم را از شیاطین پاک می کند من تحت تاثیر صحبت های معلم قرار گرفتم و به او اعتماد کردم و از او خواستم که من را به این کارگردان معرفی کند.

او به حمله به دختران نوجوان ادامه داد: دو روز بعد با من تماس گرفت و گفت که گرفتن وقت برای شما سخت است و باید به خانه کارگردان در شمال تهران برویم. همان روز با هیجان به ویلای این کارگردان 45 ساله رفتم. مربی هم آنجا بود. کارگردان مورد نظر با دیدن من از ابتدا حرف های عجیبی زد. او با خود گفت که با دنیاهای دیگر ارتباط دارد و بعد ادعا کرد که شیاطین اطراف من هستند، اما گفت نگران نباش چون هنوز یک دختر نوجوان هستی و روحت پاک است، به زودی از دست آنها خارج می شوی و تو به هر چیزی که آرزو دارید دست خواهید یافت

نوجوان گفت: بعد از آن معلم ما را به بهانه اینکه محیط آرام باشد تنها گذاشت. لحظاتی بعد کارگردان به من گفت لباس هایم را در بیاورم تا شروع به کار کنم و من در حالی که در فضا احاطه شده بودم به او گوش دادم اما او حرفم را قطع کرد و بعد گفت برای رسیدن به هدفم نباید در مورد این مشکل با کسی صحبت کنم. آن شب وقتی به خانه رسیدم آنقدر حالم بد شد که به مامانم گفتم و الان از مدیر مدرسه و مربی ام شکایت می کنم.

پس از ثبت این شکایت و در حالی که ماموران در حال بررسی بودند، دومین شکایت مشابه توسط آقای مدیر به پلیس آگاهی اعلام شد. میترای 16 ساله که به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرده بود در تشریح این ماجرا گفت: یک ماه پیش از طریق معلمم در مدرسه ای با کارگردان و تهیه کننده آشنا شدم.

وی افزود: خانم مربی گفتند که تهیه کننده میانسال می تواند روحم را از آلودگی ها پاک کند و بعد به خواسته هایم جامه عمل بپوشاند. برای همین قرار ملاقات گذاشتم و به خانه مرد میانسال رفتم اما او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. تقریبا یک ماه سکوت کردم تا فهمیدم یکی یکی دیگر از دوستانم نیز با همین ترفند در دام سیاه این کارگردان افتاد و با او بدرفتاری کردند. به همین دلیل ماجرا را برای خانواده ام گفتم اما دوستم از ترس آبرو سکوت کرد و به خانواده اش چیزی نگفت.

ماموران با استفاده از اظهارات یکی دیگر از شاکیان به ویلای مدیری رفته و وی را دستگیر کردند. بعداً معلم مدرسه نیز دستگیر شد. سپس پرونده برای رسیدگی و رسیدگی به شکایت به اداره ششم دادسرای امور جنایی استان تهران منتقل شد.

در آن جلسه شاکی اول گفت: روز حادثه وقتی صحبت های این مرد را شنیدم ابتدا تعجب کردم اما وقتی مربی گفت نگران نباش من خودم را به دست کارگردان می اندازم. از شر شیاطین خلاص شد و او با خیال راحت شیاطین را از من دور کرد. با خیال راحت به او اعتماد کنید. از حرف این زن تعجب کردم و تسلیم آقای کارگردان شدم.

میترا همچنین گفت: اخیراً متوجه شدم که چند دانش آموز دختر دیگر در دام این دو کلاهبردار افتاده اند، اما آنها سکوت کرده و از ترس آبروی خود پیگیر پرونده نیستند. این مرد باید به سزای اعمالش برسد چون زندگی چند دختر را تباه کرد.

سپس دو متهم با رد اتهام خود گفتند به هیچ یک از شاکیان آسیبی نرسانده اند. زن جوان مدعی شد که خودش قربانی خواسته های شیطانی این کارگردان شده است اما او از دختران نوجوان غافل نشده است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا