عمومی

پیکان برای دیدار با ایتامبه میناس در مسابقات جهانی باشگاه های FIVB 2022

این باشگاه ایرانی همچنین یک روز بعد در گروه B با تیم ایتالیایی ترنتینو ایتاس دیدار خواهد کرد.

Pool A متشکل از باشگاه های برزیلی Sada Cruzeiro Vôlei و Vôlei Renata و تیم ایتالیایی Sir Safety Susa Perugia است.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان والیبال مردان FIVB 2022 شش تیم از هیجان‌انگیزترین تیم‌های باشگاهی جهان را در خود جای داده است.

مسابقات در پنج روز متوالی و فینال یکشنبه برگزار می شود. این شهر برزیل برای ششمین بار میزبان این مسابقات خواهد بود.

پیکان مبارزات خود در مسابقات قهرمانی جهان ترنتینو را آغاز خواهد کرد که برنده ترین تیم تاریخ قهرمانی باشگاه های جهان است.

غول های ایتالیایی که دهمین حضور خود را در این تورنمنت انجام خواهند داد، رکورد پنج طلا (2009، 2010، 2011، 2012 و 2018) و سه برنز (2013، 2016 و 2021) را به دست آورده اند.

ایتالیایی‌ها به سه عضو تیم ایتالیایی که در مسابقات قهرمانی والیبال مردان FIVB 2022 مدال طلا را کسب کردند، تکیه خواهند کرد، از جمله مهاجمان خارجی الساندرو میچیلتو و دانیله لاویا و تنظیم کننده ریکاردو سبرتولی. آنها همچنین روی تعدادی از بازیکنان باتجربه تر مانند مهاجم خارجی بلغاری/مقابل متی کازییسکی و بلوک کننده های میانی صرب، مارکو پودراشانین و سرکو لیسیناک حساب خواهند کرد.

پیکان سومین تیم باتجربه قهرمانی باشگاه های جهان است. به گزارش volleyballworld.com، ایرانی‌ها چهار بار در این تورنمنت حاضر شده‌اند و در سال 2010 به عنوان بهترین نتیجه موفق به کسب برنز شدند.

ستاره تیم ملی ایران در مقابل امین اسماعیل نژاد هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت که در آن بازیکنان محبوب دیگری مانند پوریا فیاضی مهاجم خارجی، محمد وادی ست و محمدرضا لیبرو نیز حضور دارند.

پیمان اکبری سرمربی تیم فوتبال جهان گفت: یک ماه است که خود را برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان آماده می‌کنیم و به همین دلیل زمان لازم را داشتیم تا از نظر بدنی روی بازی‌مان کار کنیم. می دانیم که قهرمانی در این مسابقات کار بسیار دشواری خواهد بود، اما احساس می کنیم آماده بازی هستیم و به خوبی نماینده ایران و آسیا هستیم.

این دوره از مسابقات هفدهمین دوره از سال 1989 است.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان والیبال مردان FIVB از 8 تا 12 دسامبر در بتیم برزیل برگزار می شود.

تیم های ایتالیایی با 10 عنوان قهرمانی موفق ترین تیم ها در این مسابقات بوده اند.

MA/TT


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا