اخبار روز

پرسپولیس قهرمان می شود، استقلال قطعا امتیاز می گیرد!

حسن شیرمحمدی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس در راه قهرمانی لالیگا از استقلال پیشی خواهد گرفت و این تیم قطعا در سه هفته باقی مانده امتیازات را از دست خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که استقلال در سه هفته باقی مانده قطعا امتیازات را از دست خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، حسن شیرمحمدی بازیکن سابق پرسپولیس امروز در حاشیه دربی پیشکسوتان در گفت و گو با خبرنگاران درباره این بازی گفت: با این تورنمنت به دوران 20 سال پیش برمی گردی کودکان بر شادی خاصی حاکم است. صرف نظر از اینکه برنده باشیم یا ببازیم، به محض اینکه یک دیدار جدید شود خوشحال می شویم.

وی سپس درباره رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال برای عنوان قهرمانی گفت: شک نکنید پرسپولیس قهرمان می شود و امتیاز از دست می دهد. پسرها فقط باید مطمئن شوند که در چند بازی باقی مانده پیروز می شوند. شک ندارم استقلال امتیاز از دست می دهد.

شیرمحمدی در پاسخ به صحبت های نکونام مبنی بر اینکه خیلی ها نمی خواهند استقلال محقق شود، گفت: اصلا اینطور نیست که این جنگ روانی را به راه می اندازند تا داوران را به نفع خود سوق دهند وگرنه چه فرقی دارد آیا به داور می رسد؟ اگرچه گاهی اوقات اشتباهات داوری منجر به باخت یک تیم و برنده شدن تیم دیگر می شود، اما این صحبت ها عموماً بی اساس است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا