اخبار روز سینما

پخش هفتگی مینی‌سریال هادی حجازی‌فر| طلسم شکست، عاشورا پخش می‌شود

سرانجام طلسم پخش مینی سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی فر شکسته شد و به صورت هفتگی در محرم و صفر پخش می شود. خبر این سریال که امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه پخش می شود در حالی منتشر شد که ساعاتی پیش سایت های خبری از بی توجهی تلویزیون به این سریال گلایه کردند.

به گزارش پی ام آپ،  امروز خبرگزاری ایرنا گزارشی از بی توجهی دست اندرکاران تلویزیون به مینی سریال «عاشورا» منتشر کرد که نویسنده آن عدم پخش این مینی سریال را فرصتی از دست رفته و هدر دادن تلویزیون دانست. سرمایه، پایتخت.

این گزارش در سایت های خبری مختلف دست به دست شد تا اینکه ساعاتی بعد سایت پیوست سیما به نقل از سیمافیلم اعلام کرد که قرار است مینی سریال «عاشورا» به صورت هفتگی در ماه های محرم و صفر پخش شود.

با توجه به اینکه «عاشورا» قرار است به صورت هفتگی پخش شود، به نظر می رسد احتمالا جایگزین سریال «گیل دخت» شود و پنجشنبه یا جمعه شب ها از شبکه یک پخش شود.

البته در ادامه خبر به پخش مجدد این مینی سریال با شروع هفته دفاع مقدس در شب اشاره شده است.

در حال حاضر ساخت «عاشورا» به پایان رسیده و در مرحله صداگذاری، تصحیح رنگ، موسیقی و جلوه های ویژه قرار دارد.

مینی سریال «عاشورا» نسخه تلویزیونی فیلم «موقعیت مهدی» است که بخش‌های کامل‌تری از زندگی شهید مهدی باکری را به نمایش می‌گذارد. «جایگاه مهدی» برنده بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن، بهترین صدابرداری، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین فیلم اول از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا