اخبار روز سینما

حذف تصویر محسن تنابنده از بیلبوردهای شهر! رفتار دوگانه با این بازیگر محبوب

تصاویر محسن تنابنده برای استفاده در بیلبوردهای شهری یکی از سریال های در حال پخش با مشکل مواجه شده است، در حالی که بیلبوردهای شهری فیلم «جنگ جهانی سوم» با حضور او در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش پی ام آپ، تبلیغات شهری سریال «رحیم کن» در حالی در سطح شهر آغاز شده است که با وجود چندین بیلبورد با تصاویر شما، تصویری از محسن تنابنده بازیگر نقش اول سریال در هیچ یک از بیلبوردها دیده نمی شود. آماده شده اند که من اجازه نصب آنها را ندارم. .

استفاده از تصویر محسن تنابنده در تبلیغات شهری این سریال در حالی ممنوع شده است که همین مشکل برای تبلیغات شهری فیلم «جنگ جهانی سوم» نیز ایجاد شده بود. در آن زمان محمد شایسته گوینده فیلم با انتشار پستی اعتراض خود را به این ماجرا اعلام کرد. پس از اعتراضی آبرومندانه، موضوع بیلبوردهای فیلم با حضور محسن تنابنده حل شد.

علاوه بر محسن تنابنده، چند بازیگر دیگر نیز با این ممنوعیت روبرو هستند، از جمله هنگامه قاضیانی که تصاویرش از بیلبورد شهری سریال «آمستردام» حذف شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا