اخبار روز سینما

واکنش تند اونور بویوکتوپچو به خبر طلاق دمت اوزدمیر و دیگر بازیگران

واکنش اونور بویوکتوپچو به طلاق این بازیگران (OnurBüyüktopçu) از جمله Demet Ozdemir و Ozhan Koch: آنها رابطه خود را تغییر می دهند و طوری عاشق یکدیگر هستند که گویی پیراهن را عوض کرده اند!

بیوگرافی اونور بویوکتوپچو

اونور بویوک توپچو در 24 آوریل 1982 در استانبول به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش مهاجر است. او تا هجده سالگی در ازمیر زندگی کرد و دوران دبیرستان را در آنجا گذراند.

بعدها به انگلستان سفر کرد و در آکادمی فیلم برتون لندن تحصیل کرد. اونور اولین بار در سال 2003 با سریال “دفتر دبیرستان” در تلویزیون ظاهر شد و نقش یوسف را بازی کرد و توانست توجه ها را به خود جلب کند.

پس از آن در سریال های معروفی چون دستبند، داماد خارجی و عشق اجاره ای به ایفای نقش پرداخت. اونور در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است. صفحه اینستاگرام او 1.7 میلیون دنبال کننده دارد. او 187 سانتی متر قد و 85 کیلوگرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

سکوت دمت اوزدمیر و اوزان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

جنجال هانده ارچل و دوست پسرش در تعطیلات

واکنش اونور بویوکتوپچو به طلاق این بازیگران

بیوگرافی اونور بویوکتوپچو

اونور بویوکتوپچو درباره افزایش اخبار طلاق سلبریتی ها گفت:

هیچ کس نمی تواند دیگری را تحمل کند. آنها رابطه خود را تغییر می دهند و مانند تعویض پیراهن خود را دوست دارند. من ازدواج عجولانه و طلاق عجولانه را درک نمی کنم. من بچه طلاق هستم اما در درونم ترس وجود دارد. زود تصمیم می گیرند و ازدواج می کنند و زود تصمیم می گیرند و طلاق می گیرند. شما با طلاق ازدواج نمی کنید. ازدواج واقعا مقدس است، یک چیز گرانبها. داره بی فایده میشه آنها مدام طلاق می گیرند. من هیچ دوست متاهلی در اطرافم ندارم، همه آنها طلاق گرفتند. روابط امروز آبکی است!

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا