اخبار روز سینما

مهاجرت افراد مشهور به خارج از تاکسی تلفنی


به گزارش شمانیوز؛ مدت ها پیش بازیگران و هنرمندان زیادی برای ادامه کار از کشور مهاجرت کردند و برخی به کار حرفه ای خود در کشورهای دیگر ادامه دادند. اما آنها رابطه خود را با وطن خود قطع نکردند. خروج دو گروه با سرنوشت مطلقاً متفاوت از وطن، خود ضرر است، اما اگر با ضرر دیگری همراه باشد، شرایط خاصی پیدا می کند.

بسیاری از هنرمندان برای مقاصد مختلف مهاجرت کردند، برخی پس از مهاجرت دشمنی با زادگاه خود را برگزیدند و برخی دیگر ارتباط خود را با سرزمین خود قطع نکردند. به گفته آخرین صحبت های اشکان خطیبی بازیگر که شرایط موفقی در ایران دارد. و به گفته خودش بعدها از مهاجرت «به همه چیز پشت کرد». هدف ما این است که راه بازیگرانی را دنبال کنیم که در کشورهای دیگر کار می کنند.

از اینجا می رود، از آنجا می ماند. از آمبولانس گرفته تا تاکسی اینترنتی

نقش ویژه بازیگران، آغاز راهی است که در آسمان هنر می درخشد، شاید اگر همین الان به چند بازیگر مشهور فکر کنید، یادتان بیاید که هر کدام چه نقشی در ذهنتان باقی گذاشته اند.

شاید یکی یکی از ماندگارترین نقش های سینما و تلویزیون، نقشی است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز باقی مانده است. قهرمان تاریخی سریال مختارنامه مختار بن ابی عبید ثقفی است. ماندگاری این سریال به اندازه قرار دادن تابلوی عرب نیا توسط فریبرز بر مقبره مختار در مسجد کوفه است.

فریبرز عرب نیا همه این وام ها را رها کرد و به کانادا رفت و امروز راننده کامیون مریض است.

علاوه بر این، تنها چند روز از اظهارات ارژنگ امیرفضلی بازیگر ایرانی پس از مهاجرت به کانادا می گذرد، او مدت ها در سریال «سلام» بازی کرد و امروز به عنوان راننده تاکسی اینترنتی در این کشور مشغول به کار است.

امید است که پس از پایان شورش های سال گذشته، تئاتر خالی بماند.

شورش ها و ناامنی های سال گذشته باعث شد که برخی از سلبریتی ها به امید حمایت به خارج از کشور مهاجرت کنند.

این گروه در مورد وضعیت خود چیز زیادی نگفته اند اما اخیرا اشکان خطیبی بازیکن بهتری از این افراد گفته است از کارهایی که در خارج از ایران انجام می دهم راضی نیستم.

حمید فرخ نژاد، مهناز افشار، برزو ارجمند و احسان کرمی افرادی بودند که همزمان با اشکان خطیبی از کشور خارج شدند.

مهناز افسر حتی از اپوزیسیون اخراج شد

مهناز افشار که به دلیل شرایط تب و تاب آن زمان ایران را ترک کرده بود در یک برنامه استعدادیابی با کمک عده ای به عنوان هیئت داوران انتخاب شد و پس از آن در هیچ رویداد هنری خاصی شرکت نکرد.

اوج وضعیت مهناز افشار زمانی بود که در یک جلسه توسط ایرانیان خارج از کشور و البته برخی از جوامع دگراندیش جمهوری اسلامی او را بیرون انداختند.

برزو عزیز بازی فقط چند دقیقه رقص است

برزو ارجمند از شهرت خانوادگی خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر قابل اعتماد در کشور استفاده کرد، انوشیروان و البته داریوش ارجمند بازیگری که نامش همیشه برای او ماندگار بوده است. یکی وی به عنوان یکی از مرزبانان ویژه مرز ارس انجام وظیفه می کرد.

امروزه فعالیت هنری برزو به حضور در کنسرت خوانندگان خارجی محدود شده است تا مخاطبان صدای او را بشنوند و رقص معروف برزو را روی شما اجرا کنند.

فرخ نژاد تنها با مصاحبه و فیلمی که با حمایت وزارت ارشاد ساخته شده در جشنواره هنر حاضر شد.

حمید فرخ نژاد که از روزی که ایران را ترک کرده است تنها در یک مصاحبه تلویزیونی جلوی دوربین رفته است، بازیگری است که در حلقه سلبریتی های ایران قرار دارد و مدت زیادی است که سابقه بازیگری ندارد.

فرخ نژاد البته در جشنواره فیلمی در کانادا حضور داشت اما حضورش با فیلم سرگرد هم محقق شد که با حمایت بنیاد فارابی ساخته شد تا فرخ نژاد تنها بازی هنری خود را پس از مهاجرت از کشور ارائه دهد. ایران.

نمایشی که با هم روی صحنه نمی رود…

سال گذشته همه بازیگران ایرانی با هم به اجرای برنامه پرداختند و هر کدام یک سالن تئاتر را در ایران پر از تماشاگر کردند، اما پس از چند اجرای محدود، نمایش آنها به دلیل کمبود تماشاگر نتوانست روی صحنه برود.

آنچه در گذشته اتفاق افتاده است …

این آینده برای این افراد غیرقابل پیش بینی است پیش از این بازیگرانی بودند که اتفاقات سیاسی را دلیلی برای مهاجرت از کشور عنوان می کردند که رامسین کبرینی بازیگری که بعد از سریال ستایش چهره شد، به دلیل کم کاری هنری به فعالیت دیگری روی آورد. پس از خروج از ایران

رابعه اسکویی دیگر بازیگری که پس از ناکامی به کشورش بازگشت، امروز جلوی دوربین می رود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا