اخبار روز

مسئولان تیک توک فردا به ایران می آیند


به گفته پی ام آپ، بر اساس اعلام معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، متخصصان شرکت آنکست «تیک تاک» که یکی از شرکت های پیشرو تجارت الکترونیک در چین است، روز یکشنبه 20 تیرماه 1402 به کشورمان سفر می کنند. ، و برای دیدار با فعالان به اتاق بازرگانی تهران گزارش دهید. برای دیدار و گفتگو در مورد اقتصاد کشورمان.

این شرکت ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت حراست و به منظور آشنایی با توانمندی ها و توانمندی های شرکت های تولیدی و عرضه کننده ایرانی جهت حضور در نمایشگاه الکامپ و این وی در راستای ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی-تجاری دو کشور به تهران رفت و با ابراز علاقه، از دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در حوزه محصولات غذایی و کشاورزی خبر داد.

حسام الدین حلاج معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران با انتشار این خبر توضیح داد که این شرکت بازرگانی با تولید محتوای ویدئویی برای محصولات مختلف و استفاده از داده های هوش مصنوعی سلیقه مشتریان چینی را شناسایی کرده و به شرکت های ایرانی در بازاریابی و فروش کمک می کند. محصولات از طریق پلتفرم های محبوب در چین، از جمله TikTok، کمک می کنند. در همین راستا اتاق تهران در نظر دارد در ساعت 9 صبح روز یکشنبه 20 تیر 1402 همایشی را به منظور دیدار و مذاکره با مدیران ارشد این شرکت و آشنایی با فرصت های ورود به بازار برگزار کند.چینی از طریق این پلتفرم .

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست به سایت اتاق تهران ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام شنبه 10 تیرماه می باشد. حضور در این رویداد برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی رایگان است اما ثبت نام الزامی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا