اخبار روز سینما

فیلمبرداری فیلم پیکی بلایندرز از پاییز امسال آغاز خواهد شد

پس از اینکه اعلام شد «کیلین مورفی» قرار است دوباره نقش خود را از سریال پیکی بلایندرز بازی کند «استیون نایت» خبر از آغاز فیلم پیکی بلایندرز در پاییز امسال را داد.

دنیای سریال Peaky Blinders ، با این خبر که «استیون نایت» در حال ساخت دنباله فیلم این اثر است، دوباره صفحه نمایش‌های سراسر جهان را روشن خواهد کرد. پس از پخش شش فصل، این سریال دو سال پیش به پایان رسید و پس از انتشار آن در نتفلیکس مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

«استیون نایت»، شب گذشته در مصاحبه‌ای با NME در حالی که در مورد سریال جدید خود در شبکه بی‌بی‌سی (BBC) صحبت می‌کرد، گفت که اگر مشکل خاصی در پروسه تولید پیش نیاید، فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders از اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فیلم پیکی بلایندرز از پاییز امسال

شب گذشته، «نایت» تایید کرد که «کیلین مورفی» به صورت قطعی در این فیلم حضور خواهد داشت. او گفت در این رابطه گفت:

من و او هنوز داریم با سریال ارتباط برقرار می‌کنیم.

سپس او با تشریح این فیلم به خبرنگار NME گفت:

این اتفاق خواهد افتاد. شهریور و یا مهر ماه امسال، شاهد آن خواهیم بود. من در حال آخرین کارهای فیلمنامه هستمو این کار من، تا روز پیش از شروع فیلمبرداری هم ادامه خواهد داشت. ما آنجا هستیم همه‌چیز را درست کرده‌ایم. همه تعهدات مورد نیاز خود را داریم و آماده انجام این کار هستیم.

من فکر می‌کنم که فیلم دوباره یک پله بالاتر خواهد رفت و خیلی خوب است که طرفداران بتوانند آن را تماشا کنند. اکنون بودجه مورد نظر را داریم و همه آماده هستیم. «کیلین» هم واقعاً آماده است؛ بنابراین نمی‌توانم صبر کنم تا فیلمبرداری شروع شود.

فیلم پیکی بلایندرز

از پایان سریال تا حالا، «کیلین مورفی»، بازیگر نقش اول این سریال، پس از برنده شدن جایزه اسکار برای ایفای نقش «رابرت اوپنهایمر» در فیلم پرفروش «کریستوفر نولان»، در سال 2023، شاهد پیشرفت حرفه‌ای خود بوده است.

هنوز جزئیات تکمیلی از داستان فیلم پیکی بلایندرز منتشر نشده است؛ اما «نایت» چندی پیش به Esquire گفته بود که که او ایده‌ای تقریبی در مورد موضوع فیلم را در اختیار دارد. او اعلام کرد که این اثر روی دو داستان متمرکز خواهد بود. این فیلم احتمالاً نسل بعدی شخصیت‌ها را هم دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم پیکی بلایندرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا