اخبار روز سینما

نرخ ساخت سریال‌ در تلویزیون از زبان یکی از تهیه‌کنندگان

یک تهیه‌کننده اظهار داشته که چند پروژه جلوی دوربین برده و برآورد نرخ ساخت سریال‌ در تلویزیون را بین 2 تا 2.5 میلیارد تومان تخمین می‌زند.

یک تهیه‌کننده تلویزیون گفته است که در طی سال‌های اخیر، برآورد هزینه تولید یک سریال رده الف تلویزیون را بین 2 تا 2.5 میلیارد تومان تخمین می‌زند. او توضیح داد که اگرچه برخی سریال‌ها امکان دارد با برآورد اولیه کمتری آغاز شوند؛ اما بسیاری از آن‌ها در حال تصویربرداری به الحاقیه بودجه و در نهایت به ارقام 2 تا 2.5 میلیارد تومانی به ازای هر قسمت می‌رسند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نرخ ساخت سریال‌ در تلویزیون از زبان یکی از تهیه‌کنندگان

همچنین یک تهیه‌کننده تلویزیون طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده و برآورد هزینه تولید یک سریال رده الف تلویزیون را بین 2 تا 2.5 میلیارد تومان تخمین زده است.

نرخ ساخت سریال‌ در تلویزیون

گویا نرخ پایه تولید سریال الف در سال 1402 را برای هر قسمت 42 دقیقه‌ای سریال به یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روزهای ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، به حدود ۲ میلیارد تومان اعلام کرده است. این ارقام نرخ پایه بوده و بسیاری از سریال‌ها هزینه‌های بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نرخ ساخت سریال‌ در تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا