اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل دوم سریال Blue Lock مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ انتشار فصل دوم سریال Blue Lock اعلام شد. هواداران این سریال منتظر شروع دوباره ماجراهای فوتبالی محبوب خود هستند.

روز دوشنبه، 6 می 2024 (17 اردیبهشت ماه 1403)، حساب رسمی توییتر (ایکس) سریال قفل آبی ، «مونیوکی کانشیرو» و «وسوکه نومورا»، تاریخ انتشار فصل دوم این انیمه را فاش کردند. این اعلامیه با تصویری ویژه توسط «یوسوکه نومورا گرامی» منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم سریال Blue Lock مشخص شد

«مونیوکی کانشیرو» و «وسوکه نومورا» این مانگا را از سال 2018 در مجله Weekly Shōnen به چاپ رساندند. این مانگا به عنوان برنده جایزه بهترین شونن مانگا در سال 2021 شناخته شد. «کودانشا»، منتشر کننده این مانگا، قرار است بیست و نهمین جلد آن را در 16 می 2024 منتشر کند.

فصل دوم سریال Blue Lock

فصل دوم انیمه Blue Lock قرار است در ماه اکتبر 2024 منتشر شود؛ اما تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی هنوز اعلام نشده است. Kodansha USA مانگا را به این صورت توصیف می‌کند:

بعد از شکست در جام جهانی 2018، تیم ژاپن برای جمع‌بندی مجدد تلاش می‌کند. اما چه چیزی کم است؟ یک مهاجم مطلق که می‌تواند آن‌ها را به پیروزی هدایت کند. اتحادیه فوتبال ژاپن به دنبال خلق مهاجمی است که تشنه گل و پیروزی باشد و می‌تواند ابزاری تعیین‌کننده برای برگرداندن یک بازی ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Blue Lock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا