اخبار خودرو

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

بورس کالا در روز نهم اردیبهشت ماه 1403 میزبان تراکتور تک محور فاو J6-460 است و در این زمان قیمت پایه تراکتور فاو 460 معادل چهار میلیارد و 778 میلیون تومان اعلام شده است.

شرکت سیبا موتور با اعلام فروش این کامیون در بورس کالا، یادآور شد: این طرح فروش در نهمین روز است. اردیبهشت ماه 1403 در بورس کالا برگزار می شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید معادل ده درصد خواهد بود. گزارش کردن بهمن اخبار، به همین مناسبت قیمت پایه فروش فاو 460 معادل چهار میلیارد و 778 میلیون تومان اعلام شده است و خریداران در تاریخ 18 تیرماه 1403 محصولات خود را تحویل خواهند گرفت. همچنین این معامله بر اساس ضوابط حاکم خواهد بود. مبادله کالا.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم 11050 سی سی و گیربکس دستی ZF و استاندارد آلایندگی یورو 5 عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. این تراکتور همچنین مجهز به سیستم های به روزی مانند ترمز خودکار ضد قفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضد لغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل پایداری الکترونیکی و خشک کن هوا می باشد تا رانندگی ایمن را به کاربر خود ارائه دهد.

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

همچنین در تراکتور FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با سیستم تعلیق پنوماتیک و بخاری و کولر استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت های بازرگانی گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا