اخبار خودرو

قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد

قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد

با صدور دعوتنامه تکمیل پرداخت کراس اوور جدید هیوندای، قیمت نهایی هیوندای کونا برای مشتریان مشخص شد.

هیوندای کونا جدیدترین محصول وارداتی هیوندای در بازار ایران است که با KTL وارد کشور می شود. این خودرو در آخرین نسل خود در سیستم خودروهای وارداتی عرضه شد و اکنون دعوتنامه ها برای تکمیل پرداخت این کراس اوور ساب فشرده – جمع و جور برای مشتریان ارسال می شود. طبق دعوتنامه های ارسالی قیمت نهایی هیوندای کونا 2000 میلیون و 540 میلیون تومان است. پیش بینی می شود با این قیمت ثابت قیمت نهایی این خودرو در بازار بسیار بالا باشد، اما در صورت ادامه روند واردات این خودرو، انتظار می رود قیمت بازار به مرور تعدیل شود.

نام ماشین شرکت وارد کننده قیمت نهایی (تومان)
هیوندای کونا ktl ۲,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی هیوندای کونا

قلب تپنده هیوندای کونا یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند در مجموع 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق گیربکس CVT مخصوص گروه هیوندای کیا که با نام IVT شناخته می شود به چرخ های جلو منتقل کند. .

قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد
قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی هیوندای کونا می توان به موارد زیر اشاره کرد. 6 کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم مدیریت ترمز پس از تصادف، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، استارت دکمه ای، صفحه نمایش لمسی سیستم چندرسانه ای، آمپلی فایر دیجیتال عقب، دوربین معکوس، سنسورهای پارک جلو و عقب عقب، تکنولوژی نور LED، چراغ روشنایی در روز، برقی تنظیم صندلی سیستم رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، شارژر بی سیم، ترمز دستی برقیحالت های مختلف رانندگی، کروز کنترلدنده پشت فرمان، Autohold، فرمان برقیاهرم دنده الکترونیکی، محدود کننده سرعت و… ذکر شد.

قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد
قیمت نهایی هیوندای کونا مشخص شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا