اخبار خودرو

توجه عجیب نیسان به جزئیات ؛ GT-R چگونه در شب از رقبا متمایز می شود؟

توجه عجیب نیسان به جزئیات ؛ GT-R چگونه در شب از رقبا متمایز می شود؟

اگرچه نیسان GT-R 17 سال پیش وارد تولید شد و یک مدل قدیمی به حساب می آید، اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. نیسان به دلیل محبوبیت بالایی که دارد تمام تلاش خود را می کند تا این کوپه اسپرت را دقیقاً همان چیزی که مشتریان می خواهند بسازد. به عنوان مثال این شرکت تست های دقیقی بر روی رنگ و بدنه این خودرو انجام می دهد تا به مدلی متمایز در میان سایر شرکت کنندگان در جلسات عصرگاهی تبدیل شود.

بر اساس آخرین گزارش خودرویی اعلام شده از سوی خودروساز ژاپنی، برای رسیدن به هدف مذکور، رنگ بدنه این خودرو در شب و زیر نور چراغ های خیابان مورد ارزیابی قرار می گیرد. در میان رنگ های مختلف موجود، بنفش و آبی براق ترین هستند. به گفته نیسان، GT-R تنها خودروی این شرکت است که توجه زیادی به جزئیات شده است.

شاید بدانید که گردهمایی های اتومبیلرانی در اواخر شب در ژاپن بسیار رایج است و علاقه مندان به اتومبیل با برگزاری مراسم های مختلف در شب دور هم جمع می شوند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، نیسان GT-R از سال 2007 روی خط تولید قرار گرفته و 17 سال است که به طور مداوم تولید می شود. در این مدت نیسان با ارائه تیپ های بهبود یافته و نسخه های به روز تلاش کرده تا این مدل محبوب را سرحال نگه دارد. اما بر اساس برخی گزارش ها، احتمالا سال آینده آخرین سال تولید این خودروی اسپرت خواهد بود و پس از آن در تاریخ ثبت خواهد شد.

چراغ نیسان GT-R
توجه عجیب نیسان به جزئیات ؛ GT-R چگونه در شب از رقبا متمایز می شود؟

در حال حاضر مدل 2025 نیسان GT-R فقط در بازار ژاپن قابل خرید است. در ایالات متحده هنوز خبری از مدل 2025 نیست و مدل 2024 همچنان در انواع Premium، T-Spec و Nismo به فروش می رسد. نسخه Nismo که برای تجربه هیجان در پیست طراحی شده است، ۲۲۱ هزار دلار قیمت دارد و در ۵ رنگ مختلف عرضه می شود. این رنگ ها شامل سفید صدفی، قرمز، مشکی، نقره ای و خاکستری است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا