اخبار روز سینما

عکس/ استقبال خنده دار و ویژه همسر مهدی قیدی در فرودگاه

سهرا معصومی همسر مهدی قیدی مهاجم بوشهری استقلال در صفحه شخصی خود تصویری جالب از سفر جدید خود منتشر کرده است.

صبح مهدی قیدی و همسرش در روزهای اخیر چالش های سخت و پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. چرا که شایعات عجیبی در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه این زوج مشهور در شرف جدایی هستند.

اما پس از این شایعات بود که ستاره تیم استقلال با انتشار یک داستان عاشقانه برای همسرش به همه این شایعات پایان داد.

البته ستاره معصومی نیز با انتشار عکسی از این دو و مطلبی احساسی در اینستاگرامش به موضوع جدایی آنها پاسخ محکمی داد.

در همین راستا همسر بوشهری مهاجم بارسلونا از سفر جدیدش خبر داده و عکسی از او در فرودگاه در آخرین فعالیتش در فضای مجازی به نمایش گذاشته است.

ستاره معصومی البته در این ماجرا چیزی از سرنوشت جدید خود نگفته است. اما با انتشار عکسی از خواهرزاده مهدی قیدی می توان حدس زد که او به بوشهر سفر کرده است.

بخوانید: عکس بان الکار مجری تلویزیون/ افشای چهره عجیبش در اوایل جوانی

پاسخ مهدی قائدی به ابراز احساسات همسرش

به گزارش صبح امروز، چند هفته گذشته بود که خبرهای عجیب و باورنکردنی مبنی بر جدایی مهدی قیدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شد.

پس از این شایعات بود که معصومی ستاره همسر ستاره تیم استقلال با انتشار عکسی مشترک و مطلبی عاشقانه واکنش شدیدی به این خبر جنجالی نشان داد.

اما حالا پس از گذشت چند روز مهاجم تکنیکی آبی ها سکوت خود را شکست و با بازنشر استوری همسرش واکنش قابل توجهی به احساسات او نشان داد.

با این اوصاف به نظر می رسد اخبار ضد و نقیض جدایی مهاجم جنوبی استقلال و همسر اینفلوئنسرش شایعه برخی رسانه های داخلی بیش نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا