اخبار روز سینما

عکس: پوشش عجیب یکتا ناصر همه را شگفت زده کرد!!!

اخیرا عکسی از پوشش عجیب یکتا ناصر همه را شگفت زده کرد. گویا کاربران در فضای مجازی با او شوخی های زیادی کرده اند.

اخیرا تصویری از استایل جنجالی یکتا ناصر در فضای مجازی پخش شده که حواشی زیادی برای آن ایجاد کرده است. شاید مانتو جدید یکتا ناصر بسیار جالب است و بسیاری از کاترها را شگفت زده کرده است. در زیر تصویری از عجیب ترین کاور یتا ناصر خواهیم دید.

پوشش عجیب یکتا ناصر

یکتا ناصر وی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد. یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر منوچهر هادی کارگردان مشهوری است. یکتا ناصر او به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی زیبا از تولد 5 سالگی خواهرزاده اش منتشر کرده و نوشته است:

“در این عکس، سوفیا (دختر یکتا ناصر) با خواهرزاده اش سیلوانا حضور دارد، سوفیا متولد دسامبر 2015 است و تنها یک ماه از پسر عمویش بزرگتر است، جشن تولد 5 سالگی سوفیا به دلیل یک سفر کاری در هواپیما برگزار شد. یکتا ناصر عکسی از خود در غروب خورشید در کنار دریا منتشر کرده است که شایعه مهاجرت او را در فضای مجازی به راه انداخته است.

در ادامه تصویری از عجیب ترین پوشش یکتا ناصر را مشاهده می کنید:

عکس: پوشش عجیب یکتا ناصر همه را شگفت زده کرد!!!

مانتو جدید یکتا ناصر

یکتا ناصر او بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته ارتش و مادر خانه نشین، او یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا دارد که عکاس است.

این بازیگر در اسفند 1392 با منوچهر هادی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد در آذرماه 1394 صاحب یک دختر به نام صوفیه شدند. همسر نیکتا ناصر علیرضا جلوسی است که در آثاری چون «دلدادگان»، «عشقانه» به عنوان بازیگر حضور داشته است. این زوج یک دختر به نام سیلوانا دارند که در دسامبر 2015 به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا